Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Øm/vondt punkt i bakhode og nakke


Gjest 93aa0...b14

Anbefalte innlegg

Gjest 93aa0...b14

Har hatt det noen dager, er også i sammenheng med nakken.
Er i bakhode bak høyre øret, et punkt som jeg trykker med fingeren, og litt mindre rundt der liksom.
Litt slike ømme punkter i nakken også, høyre side. 
Føler jeg har litt random vondt i hode også pga dette.

Noe jeg burde få sjekket?
Kom liksom helst plutselig, mistenker at jeg kan ha sovet litt skjevt eller noe? 

Normal og fin form ellers.

Anonymous poster hash: 93aa0...b14

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 93aa0...b14

Er litt ømt på venstre siden også, men mest høyre, et punkt liksom.
Rare greier:

Ja får se om det endrer seg til uken, om ikke så får jeg vell kanskje få en sjekk...

 

 

Anonymous poster hash: 93aa0...b14

Lenke til kommentar
Gjest 93aa0...b14

Er der enda, på begge sider, men uten tvil mindre en før.
Litt knirking i nakken til tider også, så regner med det henger sammen med det. 

 

Anonymous poster hash: 93aa0...b14

Lenke til kommentar
Gjest 93aa0...b14

Tenker jeg ser til over helgen, er det fremdeles litt unormalt så skal jeg be om en time hos legen.
Litt skummelt og kjenne ting i hode, ikke noe jeg er vandt med.

Nesten så jeg har lyst på en scan, bare om det så er for og berolige meg om at ting er normalt.
(Eventuelt ikke...) 

Anonymous poster hash: 93aa0...b14

Lenke til kommentar

Hei,

 

Har slitt mye med vondter i nakken og ryggen, det er helt jævlig - Mildt sagt! 

Ble introdusert til massasjepistol av en kompis for noen måneder siden, og kjøpte en via denne massasjepistol testen her. Må bare si at dette apparatet her som nesten kan se ut som et sexleketøy, har forandret livet mitt. Bruker den 20 minutter hver dag, og har omtrent ingen smerter lengere.

 

Ville uansett forhørt meg med en spesialist. 

Lenke til kommentar

Hadde og stiv/vondt nakke og skuldre. ( Fisoterapeut har ambefalt tøyning av nakken og noen øvelse ). Men  for min del mest som hjulper er massasje,nå har dårlig tid med massasje pgr. er trailersjåfør og mye er borte. Men kona som har kjøpt en massasjeapparater, egentlig var skeptisk på slik massasje :) men nå er kjempefornøyd, Den fungerer kjempe fint og løser opp knuter/stivhet. I tillegg gir god sirkulasjon og varme. Det hun har kjøpt fra dem sånn massajeapparat  https://www.incolise.no/products/pro-massasjeapparat-for-rygg-skuldre-og-nakke, men virkelig god kanskje det vil hjelpe til de som har samme problemer som jeg hadde.

Endret av Andrew2007
Lenke til kommentar
Gjest 93aa0...b14

Ømheten i bakhode har roet seg kraftig, men i dag våknet jeg med vond nakke igjen...
Har også fremdeles litt random ''vondt/feeling'' i hode, alle mulige plasser.
Men aldri to plasser samtidig, hopper rundt liksom, lol.

Ikke noe smerte heller liksom, vanskelig og forklare.

Har aldri sovet på noen annen måte eller annen seng de siste 1+ årene så er rart det begynner nå. 

 

Anonymous poster hash: 93aa0...b14

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Eskil Grova skrev (På 21.11.2020 den 19.03):

Hei,

 

Har slitt mye med vondter i nakken og ryggen, det er helt jævlig - Mildt sagt! 

Ble introdusert til massasjepistol av en kompis for noen måneder siden, og kjøpte en via denne massasjepistol testen her. Må bare si at dette apparatet her som nesten kan se ut som et sexleketøy, har forandret livet mitt. Bruker den 20 minutter hver dag, og har omtrent ingen smerter lengere.

 

Ville uansett forhørt meg med en spesialist. 

Har du fått brukt den som sexleketøy også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...