Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å velge skjermkort?


Anbefalte innlegg

Har ett Asus A78N8X Deluxe hk

og er usikker på skjermkort da det er mye å velge mellom.

 

Det er mange 256mb kort på markedet og lurer på om det nødvendig vis er bedre enn et bra kort med 128?

Tenkte å bruke ca 1000, og håper noen av dere har noe fornuftig å komme med :yes:

Endret av sidewinder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9600xp, hva mer heter det?

Som dere kanksje ser har jeg ikke særlig mye peiling på dette. Bare virker mer logisk at 256 er bedre enn 128.. :roll:

Har du råd til dette, da er det mye bedre valg enn alt annet av 256mb minne av samme prisklasse!

 

Spill klarer ikke å utnytte 128mb engang og gjør dem det(i fremtiden) da er et kort til 1000 spenn for svakt til å utnytte det.

Lenke til kommentar
Hmm ble mye frem og tilbake nå  ;)

 

så det er Connect 3D Radeon 9600 - RADEON 9600 - 128 MB

som er verdt og satse på?

bruker gjerne litt mer, men prøver å holde total prisen på prosjektet litt nede  :)

:yes:

Har du enda litt mere tar du Xt versionen som er endel bedere og tror den har passiv kjøling også...

Opp til deg. ;)

Endret av nikkor
Lenke til kommentar
Har du enda litt mere tar du Xt versionen som er endel bedere og tror den har passiv kjøling også...

Opp til deg. ;)

xt-kortene har ikke passiv kjøling, med mindre det finnes et eller annet ultimate edition-kort som har dette. tror kansje sapphire har noe sånt, men er ikke helt sikker og det tror jeg koster opp mot to tusen riksdaler.

 

Sidewinder, du har skjønt det, ja :yes:

hvis du finner det, kjøp et billig 9600xt kort, for med litt flaks så finner du et i 1300-1400 kroners klassen og da får du mye 3d-kort for pengene dine :)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...