Gå til innhold

Gamecube og\eller Xbox


sig_1612

Anbefalte innlegg

Har nå hatt min Gamecube i snart 2 år og lurer på om jeg skal samle resurser til å skaffe meg en xbox i tilleg til min elskede gamecube, er det noe vits i dette? jeg har en pc som jeg før eller siden kommer til å oppgrader, og di spillene jeg kommer til å kjøpe på xbox(doom 3, half life 2, deus ex 2) kommer jo også på pc.

 

og vist jeg kjøper en xbox bør jeg modde? går det an å spille på xboxlive med en modda xbox? pris på modding? (skal kjøpe brukt xbox med halo og kontroller s til 1100,-)

 

er det noen som vet svar så, er di sikkert smarte, men di som svarer er smartere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå hatt min Gamecube i snart 2 år og lurer på om jeg skal samle resurser til å skaffe meg en xbox i tilleg til min elskede gamecube, er det noe vits i dette? jeg har en pc som jeg før eller siden kommer til å oppgrader, og di spillene jeg kommer til å kjøpe på xbox(doom 3, half life 2, deus ex 2) kommer jo også på pc.

 

og vist jeg kjøper en xbox bør jeg modde? går det an å spille på xboxlive med en modda xbox? pris på modding? (skal kjøpe brukt xbox med halo og kontroller s til 1100,-)

 

er det noen som vet svar så, er di sikkert smarte, men di som svarer er smartere

Hvis du venter på spill som Ninja Gaiden, Fable og RARE sine spill er det vits(Samt hvis du liker de ekslusive spillene som allerede er der, som Panzer Dragoon Orta og Jet Set Radio Future). Men hvis du bare skal ha First person shootere og andre spill som funker bedre på PC så er det ikke det. PC-versjonen Doom 3 og Half-Life vil være overlegen X-box versjonen, som med alle PC fps'er på konsoll. Kjøpe dem på X-box hvis du kan spille dem på PC vil bare være teit.

 

Aner ikke hvordan det med moddingen funker, så jeg kan ikke hjelpe deg der.

Lenke til kommentar
Og pris for modding ligger på ca. 500,-

Du skal være utrolig heldig om du finner til 500 nå lenger.. de fleste tar 1000,-

Tvilsomt.

 

http://www.modifisering.net/

 

Han er til å stole på. Har modifisert 100vis. Tar 500,-

Bare så det er sagt så er prisen på 500,- hos denne karen og de fleste andre for flashing, ikke for chip og installering. Har du 1.2 xbox eller nyere duger ikke lenger flashing etter min mening da du mister muligheten for xbox live.

Prisen jeg tar er for modifisering med chip, ikke flashing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...