energy_x Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i death rally fulle version?
Minty123 Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 gamesmix.com for eksempel nå regner jeg med du ikke mente hvor du kan LASTE det ned.. for det ville ikke vert lovlig
energy_x Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Skrevet 3. januar 2004 Jeg trodde at det var så gammelt at det var lov å laste det ned gratis nå.
Punjab Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Tviler egentlig på at du får Death Rally hos Gamesmix med tanke på at det er et ganske gammelt spill. Jeg fant det ikke når jeg søkte. Når det er sagt skal det sies at det er et sinnsykt artig spill
Minty123 Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 gamesmix selger jo klassikere. som tribes2 og lignende, nå vet ikke jeg HVOR gammelt death rally er, men er det stort mer utdatert en tribes2 finner du det nokk ikke
FJERNET111 Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 "Originally released September 6, 1996" Kommer annpå om du er villig til å betale for et såpass gammelt spill heh. Shareware versjon og info om spillet kan finnes her. Men som sagt er det jo et utrolig morsomt spill hehe
Bushnell Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 death rally har jeg på cd et eller anna sted, litt tøfft er det selv om det er gammalt
DesertGlow Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Det burde definitivt blitt laget en oppfølger til dette spillet hvor man kunne velge om man ville ha det ovenifra i typisk GTA1/2-modus eller skikkelig 3D-modus. Tror det virkelig kunne slått ann!
Arve Systad Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Det burde definitivt blitt laget en oppfølger til dette spillet hvor man kunne velge om man ville ha det ovenifra i typisk GTA1/2-modus eller skikkelig 3D-modus. Tror det virkelig kunne slått ann! indeed!
energy_x Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Skrevet 3. januar 2004 Jeg fant en side der du kan laste ned death rally full version, det er lovlig også. men siden er på fransk, men jeg kan skrive her hva dere skal trykke på. Når du kommer inn på siden trykker du på: Télécharger, etter dette trykker du på cliquez ici. http://www.abandonware-france.org/ltf-jeu.php3?id=267
mad2003 Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 ja. spess "bossen" når du har ligget på førsteplass en stund eller noe sånt? spillte det MYE med en kamerat før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå