Gå til innhold

Apple Watch Series 3 vs Fitbit Versa 3


Anbefalte innlegg

Jeg har behov for en aktivitetsklokke til et familiemedlem som ikke er veldig aktiv per i dag. Personen ønsker imidlertid å bevege seg mer på turer ute, og jeg ønsker å kjøpe en aktivitetsklokke i gave. Personen er ikke veldig teknisk av seg, så det er derfor viktig at klokken er brukervennlig, og at man har enkel tilgang til viktig helsedata som man kan følge med på underveis.

Personen har en iPhone i dag, slik som resten av familien. Jeg har sett at Apple Watch Series 3 og Fitbit Versa 3 har samme prisklasse. Jeg lurer derfor på om noen har noen innspill til hvilken av disse klokkene som er anbefalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fitbit-appen er svært brukervennlig, og en Fitbit funker på både iOS og Android (hvis h*n bytter telefon senere). Når det gjelder valg av modell spørs det hvilke egenskaper brukeren ønsker (har behov for). For mange er en Charge tilstrekkelig, mens andre (som meg) foretrekker Ionic.

Alt fra Fitbit er mye dummere (= mindre smart) enn en Apple Watch, uansett generasjon, og de er egentlig ikke sammenlignbare. Ettersom AW kan så mye mer enn Fitbit, blir det også mer å sette seg inn i, selv om Apple er gode på UI.

Kort sagt: Dersom egenskapene til en AW ikke er aktuelle for bruker, er en Fitbit et bra alternativ. For den som vil ha en fullverdig smartklokke til sin iPhone, er det kun AW som er aktuell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...