Gå til innhold

Ustabil mobildata Xiaomi mi A2


andg

Anbefalte innlegg

Mobiltelefonen min  (Xiaomi mi A2) har fått en helt merkelig oppførsel når det kommer til mobildata. Når den står på til vanlig så får jeg notifikasjoner om at jeg ar fått nye meldinger på messsenger, mail eller snapchat, men når jeg åpner appene så laster den ikke inn noen beskjeder. Så hvis jeg skrur av og på mobildata så virker det plutselig i et par minutter, før mobildataen ikke virker igjen. Så er det bare til å skru den av og på, så virker den igjen. Dette gjelder også underveis hvis jeg bare surfer rundt på nettet feks. Noen som har peiling på hva i alle dager som foregår her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
andg skrev (57 minutter siden):

Mobiltelefonen min  (Xiaomi mi A2) har fått en helt merkelig oppførsel når det kommer til mobildata. Når den står på til vanlig så får jeg notifikasjoner om at jeg ar fått nye meldinger på messsenger, mail eller snapchat, men når jeg åpner appene så laster den ikke inn noen beskjeder. Så hvis jeg skrur av og på mobildata så virker det plutselig i et par minutter, før mobildataen ikke virker igjen. Så er det bare til å skru den av og på, så virker den igjen. Dette gjelder også underveis hvis jeg bare surfer rundt på nettet feks. Noen som har peiling på hva i alle dager som foregår her?

Altså, du kan surfe på nettet og samtidig få melding om notifications, men år du åpner dem er de tomme?

Har ingen løsningsforslag dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...