Gå til innhold

Intellimouse Exolrer Lagging i Spill!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Musa mi gjør at bevegelsen lagger f.eks i UT og Q3.

Jag går fremover, men strax jeg rører på musa så lagger det.Ubrukelig hvis det skal være sånn

Det er forresten en Optisk Trådløs USB mus.

Noen som vet hvorfor??

 

Har Logitech Cordless Desktop Tast/Mus fra før...

Dette funker jo..(kulemus)

 

[ Denne Melding var redigert av: SuperSTRING på 2002-03-06 23:44 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være mangt..

 

Sannsynligvis så har det bare med instillingene til musa. Om det er PS2 så skru opp oppfriskningen til hvertfall 100hz. Skru ned følsomheten i spillet, og prøv med mouse smoothing, pleier å være et eget valg for det i id software spill, mener UT har det også.

 

Men så har du trådløs mus da.. og det er noe dritt IMO. Funker som regel greit å bevege seg, men når en skyter og snur seg samtidig fokker alt opp og det blir umulig å spille.

 

Bruker selv Logitech Dual Optical USB, med ganske lav følsomhet i windows og ligger som regel mellom 2-3 på følsomhet i Quake3/2. Det sier jeg til alle, skru NED følsomheten i slike spill, hadde før 16-20, så gikk jeg ned til 4-5, og plutslig ble railgun brukbar :smile:

 

Jeg foreslår at du hodler deg til mus MED hale (ledning), mye bedre respons.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er feil på musen din. Greit å si at trådløs er noe dritt, men det er nesten så jeg blir provosert når folk kaller Microsoft sin nye optiske trådløse Explorer for dritt uten å ha prøvd den.

 

Har brukt min i 4mnd nå, og den fungerer UTMERKET i ALLE spill! Har prøvd trådbasert versjon også, og den er HELT lik, det kan jeg garantere... begge leser 6000ganger i sekundet, og har lik teknologi.

Grunnen til at noen trådløse muser får problemer nåe det går værst for seg i f.eks. CS, har INGENTING med at trådløst er håpløst, det er dårlig elektronikk fra produsenten sin side.

 

For å bevitne dette så kan jeg fortelle at jeg lå øverst på frags blant en server på 36spillere i 4 timer i strekk... (SOF2) Vet ikke om jeg var heldig med at de andre spillerne var dårlig, men jeg kan garantere at musa ikke gjorde det noe vanskligere i hvertfall. ANBEFALES!

 

Som en løsning på problemet ditt, ville jeg prøvd å skifte kanal på keybordet ditt. Hadde samme problem selv med et trådløst Logitech og microsoft-musa, men løste seg etter kanalskifte. (prøv deg fram)

Hvor langt unna senderen er musa?

Eventuelt, bytt musa i en ny. Kan jo være feil med den.

Lenke til kommentar

Er ikke herlt enig der at intellimouse er perfekt i alle spill! mange jeg kjenner har hatt problemer med den musa i forskjellige spill og mange har faktisk levert den tilbake og gått over til logitech og denna a4 musa, husker ikke navnet og de er som regel mer stabile! Forusatt at det ikke er noe i veien med oppsettet eller annen hardware!

Lenke til kommentar

Flere av verdens fremste CS-spillere bruker Explorer 3.0. Tviler på at A4 og den musa du ikke engang husker navnet på slår Microsoft sin med 6000 lesinger i sekundet. Logitech sin dobbel-optisk er det mange som bruker, men jeg syntes den blir for liten. Er egentlig bare for barnehender (no offence).. .)

 

Viktig å bruke riktig underlag oxo....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...