Gjest f2d1e...759 Skrevet 25. september 2020 Skrevet 25. september 2020 Jeg har begynt å utvikle en arbeidsrelatert sykdom, det er i et tidlig stadie så det er ingen garanti for at det faktisk vil utvikle seg til noe mer alvorlig, men det er i følge legene en høy risiko for det. Hvilke rettigheter har jeg i det tilfellet? Hva skjer om jeg feks bytter stilling og går ned i lønn på grunn av dette? Og har jeg egentlig noen rettigheter før jeg faktisk har blitt syk? Eller kun etter at det har utviklet seg? Anonymous poster hash: f2d1e...759
Rawls Skrevet 28. september 2020 Skrevet 28. september 2020 Gjest f2d1e...759 skrev (På 25.9.2020 den 10.33): Jeg har begynt å utvikle en arbeidsrelatert sykdom, det er i et tidlig stadie så det er ingen garanti for at det faktisk vil utvikle seg til noe mer alvorlig, men det er i følge legene en høy risiko for det. Hvilke rettigheter har jeg i det tilfellet? Hva skjer om jeg feks bytter stilling og går ned i lønn på grunn av dette? Og har jeg egentlig noen rettigheter før jeg faktisk har blitt syk? Eller kun etter at det har utviklet seg? Anonymous poster hash: f2d1e...759 Denne bør flyttes til juss-forumet, da det er større sjanse for at du får svar på spørsmål om arbeidsmiljøloven på det forumet enn på jobb og karriere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå