Flakkmeister Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Hva er det som skjer? Jeg sitter og spiller så plutselig hører jeg *pling-plong* oxo funker ikke usb utgangene lenger (tastatur/mus/gamepad) Finnes det noe fix til dette el no? Takker for svar
bleidd Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Har en kompis med samme problem. Enda ikke funnet en løsning, han har gitt opp og bruker bare ps2-pluggene i stedet. HK fra MSI (6380-noe), et 266-kort i en ferdigbygd Komplett-maskin med XP1700+. Win XP Pro engelsk.
Flakkmeister Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Skrevet 2. januar 2004 det skjedde forresten etter den nest siste automatiske oppdateringa på windows. (norsk xp pro). og jeg har logitech tastatur/mus
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Alle har skjekket om alt er riktig innstilt i bios, alle har sp1 installert. Hva med resten av systemet, er det også oppdatert. Ikke sikker det hjelper, men det skader ikke å prøve.
lodott Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 En jeg kjenner prøvde seg med litt mindre utropstegn i topic...da fikk han mye mer hjelp.
brillan Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 (endret) Jeg tror vet hva som er feil. Du kan prøve dette: Høyreklikk på min datamaskin----> Egenskaper----> Maskinvare---> Enhetsbehandling ----> USB(nederst)----> USB rothub ---> Strømstyring og ta bort haken der det står: Tilat datamaskinen og skru av denne enheten for og spare strøm. Du må eventuelt gå inn på alle USB rothub og fjerne haken. Dette funket oss meg. Bilde Endret 2. januar 2004 av eXploid
Flakkmeister Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Nei det funket ikke, men jeg la inn windows på nytt og nå virker det som hele tastaturet har tatt kvelden. men de andre usb enhetene funker helt fint da :S Men takk for hjelpen anyway!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå