Namdalingen Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Har scannet pc for virus med både Norton og House Call, men finner ikke virus. Internett forbindelsen har blitt så treg, og har opplevd at vinduer lukker seg selv. Autoprotect har slått seg selv av på Norton Antivirus, og når jeg prøver å slå på får jeg bare feilmeldinga: Det har oppstått en feil i skriptet på denne siden. Linje: 887 Tegn: 5 Feil: uspesifisert feil Kode: 0 Url: res://C:\PROGRA~1\NORTON~1\NAVUI.dll/navstats.htm Vil du fortsette å kjøre skript på denne siden? Noen som vet hva som skjer?
Duron rocks Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Hmm.... Jeg får heller ikke aktivert Auto-protect. Rart det der...
Lord Hassan Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 hehe kan ha noe med åssen du har installert din "lovlige" versjon er det 2004? Krever diverse teknikker for at den ikke skal bli buggy.
Namdalingen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Skrevet 3. januar 2004 Det er versjon 2002. Den fulgte faktisk med Telenor ADSL-abonnementet. 384/128-linje.
Ulvestad Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 http://www.windows.no/art.php?artikkelid=4011 Skudd i mørket. Men kan dette ha noko med saken å gjere.
bakn Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Jeg var også ute for at autoprotect plutselig var deaktivisert og ikke gikk an å få slått på igjen. Fikk heller ikke fjernet NAV og NIS 2004, gikk ikke med RNIS+RNAV heller. Fikk heller ikke installert det på nytt, fikk bare beskjed at det måtte være en med adm.-tillatelse som måtte logges på. Men det er eg som er adm. i w2k sp4..... Så nå har eg lastet ned en 30dagers Trend Internet Security som mulig virker?
Hardfredd Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Samme skjedde med meg. Det viste seg å vere et virus i Windows restore mappen som ikke er lov å scanne for virus. Dette kunne la seg gjøre ved å slå av systemgjenopretting
Rayline TWB Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Dette er merkelig, da må det være noe rart dere gjør. Jeg sitter nå med NIS2004 (AV = inkl.). Når jeg åpner AV, og kilkker på "Options", så kan jeg huke av for "Enable Autoprotect (recommended)". Det fungerer som varm kniv i smør hos meg - så jeg har lite tro på at det er noe feil med NAV/NIS.................
ohoholm Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Hadde dette problemet en gang og leste på symantecs sider at dersom windows-mappa heter det samme som c: disken vil NAV ha problemer med aktivering av autoprotect. Etter å ha renamet den, gikk aktiveringen uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå