Gå til innhold

Budsjett App med Bank Link


Zenly

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes såkaldte budgeting/tracking apps som kan linkes til norsk bankkonto? Jeg skulle gjerne sett hvor mye jeg bruker per uke/måned/år på mat, underholdning, osv. ved hjelp av en app som viser dette på en grei måte, uten å måtte registrere alt manuelt.

 

Jeg vet at det er flere apper som YNAB, MINT osv. som kan dette, men de støtter så vidt jeg vet ikke norske banker.

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det finnes en dansk app som jeg ikke husker navnet på i farten. Den skal kunne kobles til enkelte norske banker, men hvordan virkemåten er vet jeg ikke eksakt. Man kan også importere kontoutskrifter fra feks. regneark osv.

Forøvrig er nok det beste å velge en bank som har dette integrert i nettbanken. Synes DnB er ok, men den gamle som Sbanken hadde var bedre. Synd de fjernet den. Tror ikke så mange banker har noen duganes løsninger på dette området, og det er leit. Jeg vet at Danske Bank har veldig simpel løsning i sin nettbank, men de tilbyr også en mer avansert løsning med "godt gammeldags grensesnitt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...