Gå til innhold

GTA V hjelp til CEO/MC noen ganger i uken


Anbefalte innlegg

Jeg gjør en del forskjellige CEO/MC missions ca 1 time daglig men det er kjedelig å lete i 20-40 minutter etter et crew som faktisk er med og gjør jobben som de skal.

Det er en mix av alt mulig Gun running, headhunter, Terrorbyte mission, steal supplies, drive out product, sourcing cars, meds, drugs etc etc.
Mye er å kjøre ut dop og våpen og stjele ressurser men ikke HELE tiden for det blir forbanna kjedelig.

Men jeg har noen små krav 

Du må være level 100+ så du har litt skills 

Ser helst at du har en MK2 Oppressor eller et kjapt helikopter så vi kan være rask og effektive.

Er jo også fint om du forstår at noen ganger kan det ta en stund før et nytt mission starter og et er mange grunner til det:
Jeg må bevege meg fra A til B, det er en cooldown period, noe skjer i virkeligheten... jeg er på dass en tur, jeg mekker meg noe mat i full fart et etc
Jeg sier som regel i fra og tar ting for lang tid så spør  hva som skjer.

Det er jo også bra om du er villig til å legge inn ihvertfall 1 time på gridningen istedet for å være med i 10 min og stikke etterpå.

Jeg spiller for moro skyld til sporadiske tider.
Jeg orker ikke være med på noe grinding crew som spiller 8 timer daglig mellom klokken da og da.
It sucks the fun outta gaming.

Send meg en melding på Rockstar Games Launcher om du er interessert.
Jeg kaller meg Bob_Beerbong.








 

118791885_974136662999760_1485027000363283906_n.jpg

Endret av Helpless/Green
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...