Gå til innhold

Lakert tastatur testmodd


Anbefalte innlegg

Ville ikke gjøre noe med mitt kt2001 ergoforce usb før jeg hadde testa på ett ødelagt keytronic.

 

Resultatet hadde blitt veldi bra, vis jeg ikke hadde tråkka på knappene mens de lå til tørk, og vis klarlakken hadde tålt kulde uten å boble seg. (lakka ute for å ikke få lakklukt i hele huset.)

 

Konklusjon, lakkeringa skal foregå innendørs fremover.

 

tastatur.jpg

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville ikke gjøre noe med mitt kt2001 ergoforce usb før jeg hadde testa på ett ødelagt keytronic.

 

Resultatet hadde blitt veldi bra, vis jeg ikke hadde tråkka på knappene mens de lå til tørk, og vis klarlakken hadde tålt kulde uten å boble seg. (lakka ute for å ikke få lakklukt i hele huset.)

 

Konklusjon, lakkeringa skal foregå innendørs fremover.

tror nok ikke det er kulda si skyld... er nok du som har brukt feil type klarlakk.. ser ut som lakken har "kokt"

 

pass på å bruke samme type klarlakk som den med farge...

Lenke til kommentar

tror du må forbedre lakke skillsene dine jeg :roll: , at lite tips, spray på og stopp like før lakken begynner å renne, og etter hvert lag med lakk, så mattsliper du, og lakker på nytt igjen, og sånn fortsetter det i 5-6 lag med lakk, og kanskje 2sec etter du har lakket på tar du klarlakken på... da bli det et digg resultat...

Lenke til kommentar
tror du må forbedre lakke skillsene dine jeg :roll: , at lite tips, spray på og stopp like før lakken begynner å renne, og etter hvert lag med lakk, så mattsliper du, og lakker på nytt igjen, og sånn fortsetter det i 5-6 lag med lakk, og kanskje 2sec etter du har lakket på tar du klarlakken på... da bli det et digg resultat...

eh... ville ikke satsa på det der... spray slik at set er et TYNT, jevnt lag... stop lenge før det begynner å renne.. (umuli å få det HEELT jevnt... så kanter og ujevne detaljer vil renne lenge før du får lakka alle flatene)... Vent til det er tørt mellom hvert lag og puss med FINT sandpapir (jøss.. vi er jo enige om NOE ;) ) når alt er jevnt dekket me lakk, og alt er tørt, så kan du kha på klarlakk AV SAMME TYPE som den du farga med...

Lenke til kommentar
tror du må forbedre lakke skillsene dine jeg :roll: , at lite tips, spray på og stopp like før lakken begynner å renne, og etter hvert lag med lakk, så mattsliper du, og lakker på nytt igjen, og sånn fortsetter det i 5-6 lag med lakk, og kanskje 2sec etter du har lakket på tar du klarlakken på... da bli det et digg resultat...

Siden det bare er en testmodd, har jeg bare brukt ett lag med hver lakk, men jeg ser at jeg ikke skal bruke klarlakk vis jeg lakker tastaturet jeg bruker til vanli, for det ser ut til å ha tendens til å bli stygt.

 

Lakken har faktisk ikke rent i det hele tatt, bare bobla seg litt i kulda. (-1 C)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...