OddZen Skrevet 31. august 2020 Skrevet 31. august 2020 Hei, har kjøpt meg Timeout brun skinnstol fra Bohus. Dette er skinn som bør behandles et par ganger i året. Noen erfaringer på hvilke skinnpleiesett som inneholder en god del man bør kjøpe? Funker f.eks. Biltema sitt? https://www.biltema.no/bilpleie/bilvask/interiorrengjoring/larpleiesett-2000031055
Pop Skrevet 31. august 2020 Skrevet 31. august 2020 Om du har skinn i bilen og behandler det, benytter du samme middel. Selv testet jeg ut Bilxtra skinn- og lærpleie sist og det er liten forskjell mellom merkene synes jeg. Det viktigste er nok at man behandler jevnlig, spesielt om stolen står i sollys. Unngå av skinnet tørker, det synes veldig godt, både i bil og stua. Rens en gang i året ca, fuktighet så ofte du ser at skinnet begynner å strekke og bølge seg (ujevn uttørking), alt etter hvor mye sol, inneklima osv.
OddZen Skrevet 31. august 2020 Forfatter Skrevet 31. august 2020 Pop skrev (3 timer siden): Om du har skinn i bilen og behandler det, benytter du samme middel. Selv testet jeg ut Bilxtra skinn- og lærpleie sist og det er liten forskjell mellom merkene synes jeg. Det viktigste er nok at man behandler jevnlig, spesielt om stolen står i sollys. Unngå av skinnet tørker, det synes veldig godt, både i bil og stua. Rens en gang i året ca, fuktighet så ofte du ser at skinnet begynner å strekke og bølge seg (ujevn uttørking), alt etter hvor mye sol, inneklima osv. Ok, så da er det ikke nødvendig å kjøpe noe som Bohus selv selger, og jeg kan trygt kjøpe f.eks. den jeg lenket til?
Pop Skrevet 31. august 2020 Skrevet 31. august 2020 2 hours ago, OddZen said: Ok, så da er det ikke nødvendig å kjøpe noe som Bohus selv selger, og jeg kan trygt kjøpe f.eks. den jeg lenket til? Det er jeg helt sikker på. Merke er ikke viktig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå