Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Delt internett OK..MEN Utrolig dårlig ping.


Anbefalte innlegg

som sagt har en Maskin P3 800 stående med Ruter software fra nat32. På client maskinen går d glatt å surfe. Men da jeg skal til å spille CS eller.no så hopper pingen mellom 30 å 400... utrolig irriterende! Samme skjeddeforøvrig med Windows internett sharing....

Har dessuten prøvd ut en annen kabel uten hell...

Har noen en god ide til hva som kan være problemet?

 

H2H

Endret av H2H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fant selv feilen... har koblet chello sitt cabel modem (motorola) til maskinen via USBen dette forursaket ustabil ping... brukte mitt vanlige nettverks kort til å koble til resten av nettverket. Løsningen blir vel da å skaffe meg et nettverkskort til å koble d til på vanlig måte...

 

/*-H2H

Lenke til kommentar

hmm jeg har samme problem, jeg har 2 nettverkskort i den ene pc'en som den bærbare deler internett med, men når jeg spiller hopper pingen opp i 700 osv, har også prøvd å dele internett via en switch men like ustabil ping da, så jeg har ikke funnet noen løsning på det jeg :(

Lenke til kommentar

ja... ringt til chello support også... de kunne heller ikke hjelpe.. men de ba meg teste linjen på itavisens speedometer. der får jeg jo bare mellom 200 å 400 kbit/s. litt sløvt til å være en 784 linje.... noen som kan hjelpe meg?

 

å ja jeg har skrudd av alt som bruker linja!

 

/*-H2H

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...