Gå til innhold

kurt vant world idol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I respekt av menneskeheten : hvorfor bombet ikke Bin Laden London ikveld, så hadde vi vært kvitt endel organisert form for støy?

 

Verden mangler rettferdighet....

godt sagt, god sagt..

 

edit: noen som vet hva sangen som belgeren sang het? den nirvana sangen..

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar
I respekt av menneskeheten : hvorfor bombet ikke Bin Laden London ikveld, så hadde vi vært kvitt endel organisert form for støy?

 

Verden mangler rettferdighet....

godt sagt, god sagt..

 

edit: noen som vet hva sangen som belgeren sang het? den nirvana sangen..

Si noe tekst fra sangen da hvis du husker, så skal jeg nok lete den fram ;)

Lenke til kommentar
I respekt av menneskeheten : hvorfor bombet ikke Bin Laden London ikveld, så hadde vi vært kvitt endel organisert form for støy?

 

Verden mangler rettferdighet....

Det finnes en funksjon også på din TV... Den heter skift kanal, og gjør at nettopp DU kan endre lyd og bilde på din egen TV. Prøv det, og du blir kvitt støyen... Eller kanskje du lider av forstyrrelser som gjør at du MÅ se og høre på ting hjernen din

oppfatter som organisert støy? Og du simpelthen elsker lyder som slagdriller osv, men klarer av en eller annen grunn ikke å høre på det hjernen din liker?

 

Ja verden mangler rettferdighet...

Lenke til kommentar
I respekt av menneskeheten : hvorfor bombet ikke Bin Laden London ikveld, så hadde vi vært kvitt endel organisert form for støy?

 

Verden mangler rettferdighet....

godt sagt, god sagt..

 

edit: noen som vet hva sangen som belgeren sang het? den nirvana sangen..

Si noe tekst fra sangen da hvis du husker, så skal jeg nok lete den fram ;)

beklager, jeg husker ikke noe av teksten..

 

noen som så show'et som kan svare?

Lenke til kommentar
GRATUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLEEEEEERRRRRRREEEEEEEERRRRRRRR KURT !!!!!!

 

 

DU ER BEST !!!  :D HELE NORGE DIGGER DEG

Hele verden (vet at ikke HELE verden stemte) mener du vel? :D

EHEMM

 

11 land av nermere 200,,,

 

Riktinok endel store fra vesten da.. men ikke hele verden :mad:

Du skjønte ikke hva jeg mente. Han skrev "hele Norge digger deg". Siden han fikk full pott fra samtlige, bortsett fra Araberlandene, så blir han likt fra flere enn bare nordmenn. Det var derfor jeg skrev "vet at ikke HELE verden stemte" i parentes...

Lenke til kommentar
GRATUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLEEEEEERRRRRRREEEEEEEERRRRRRRR KURT !!!!!!

 

 

DU ER BEST !!!  :D HELE NORGE DIGGER DEG

Hele verden (vet at ikke HELE verden stemte) mener du vel? :D

EHEMM

 

11 land av nermere 200,,,

 

Riktinok endel store fra vesten da.. men ikke hele verden :mad:

Du skjønte ikke hva jeg mente. Han skrev "hele Norge digger deg". Siden han fikk full pott fra samtlige, bortsett fra Araberlandene, så blir han likt fra flere enn bare nordmenn. Det var derfor jeg skrev "vet at ikke HELE verden stemte" i parentes...

:p jaja

ok da :D

 

Edit: det er fortsatt utrolig sterkt at så mye som 599636503 mennesker i verden digger han :thumbs: (estimat gjort av cia i juli 2003) tiendel av verden det nesten :wow: tar vi vekk kina og india er det en sjettedel! :thumbs:

 

 

Edit: OJ! ca 2,8 mill av de 599636503 folka er visst arabere men men.. hakke så mye å si :D og 11 av de er deltakere :p

Endret av So
Lenke til kommentar
I respekt av menneskeheten : hvorfor bombet ikke Bin Laden London ikveld, så hadde vi vært kvitt endel organisert form for støy?

 

Verden mangler rettferdighet....

Det finnes en funksjon også på din TV... Den heter skift kanal, og gjør at nettopp DU kan endre lyd og bilde på din egen TV. Prøv det, og du blir kvitt støyen... Eller kanskje du lider av forstyrrelser som gjør at du MÅ se og høre på ting hjernen din

oppfatter som organisert støy? Og du simpelthen elsker lyder som slagdriller osv, men klarer av en eller annen grunn ikke å høre på det hjernen din liker?

 

Ja verden mangler rettferdighet...

men kan du skifte musikk hver gang du går inn på et kjøpesenter, resturant butikk etc? kan du skifte musikk hvis den/de du bor sammen med absolut vil høre kurt nilsen? kan du skifte musikk hver gang du går forbi et hus, og det spilles "she's so high" for full musikk der?

Lenke til kommentar

Den var jo dritbra at hun amerikanske ikke vant. Rett og slett fordi hun forventet å vinne. Skuffelsen LYSTE lang vei, når hun bare fikk nest best.

 

I motsetning til Kurt, han hadde vært storfornøyd uansett.

 

Btw, merkelig de der araberene. Hadde liksom helt annen musikksmak enn alle andre. Gav jo full pott til han tyskeren, som fikk bunnplassering hos alle andre!

 

Til moderatorer: er passelig unødvendig å stenge denne tråden fordi den er feilpostet. Flytte er stikkordet! (eventuelt bruke "merge" funksjonen, og kombinere denn med en annen tråd). :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...