Gå til innhold

Ideell dag


ltdata

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt spørsmål det. Er jo vanskelig å få én eneste perfekt dag, for man har jo mange livsmål og planer man vil få realisert. Så mange dager vil ha mange forskjellige steg på vei mot forskjellige mål, som gjør dagen mer eller mindre ideell.

For meg å få meg noen flere hobbyer og aktiviteter, og få klarert livsmål for fremtiden, altså de dagene jeg finner mer klare svar på det, er ideelle dager for meg. Når jeg har nådd valg som gjør at livet blir klarere og letter å leve psykisk. Har vært en del av det de siste halve året og håper det fortsetter.

En dag på stranden med sol, vindstille og varmt vann gjør bra for sjela.

I og med at håpet der ikke er for stort, å se en endring mot det bedre i familiedynamikken er positivt. Det henger også sammen med det første punktet. Jo mer jeg kan gi slipp, og slutte å prøve, jo bedre vil det antageligvis bli.

Få vaska og rydda skikkelig i leiligheten gjør bra.

Hvis jeg får trent med vedhogging og gjort litt av det andre nevnt her også, blir en bra dag.

Kan jo nevne, at hvis jeg får roa meg ned og sitti og spilt gjennom en natt ett av gamle favorittspill, og det har vært interessant og ting har gått bra, gjør at jeg blir rolig og sover bedre. Ikke ofte jeg gjør det.

Sikkert mange andre ting jeg ikke har tenkt på også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...