Gå til innhold

Årets nerd.


brillan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg kunne valgt mellom å åpne gaver på julaften og gå på lan hadde jeg valgt LAN anytime. Jeg tror ikke på nissen lengre og har dermed vokst ifra jula :D

Skam deg. Er sånnen fin tid i jula når foreldre har fri fra jobb, barna fra skolen, så kan mann sitte hjemm å kose seg med familien. Hva er vel bedre en dette? Når du gir noen gaver å se ansikts utrykkene deres, er det virkelig bedre? Og ikke minst den deilige maten på julaften og slikt. Nei jeg hadde aldri gått på lan i jula! i hverfall ikke på selveste julaften.

Lenke til kommentar
Hvis jeg kunne valgt mellom å åpne gaver på julaften og gå på lan hadde jeg valgt LAN anytime. Jeg tror ikke på nissen lengre og har dermed vokst ifra jula :D

Skam deg. Er sånnen fin tid i jula når foreldre har fri fra jobb, barna fra skolen, så kan mann sitte hjemm å kose seg med familien. Hva er vel bedre en dette? Når du gir noen gaver å se ansikts utrykkene deres, er det virkelig bedre? Og ikke minst den deilige maten på julaften og slikt. Nei jeg hadde aldri gått på lan i jula! i hverfall ikke på selveste julaften.

Visst han har lyst å dra på LAN, har du ingenting du skulle ha sagt.

Er ikke alle som syntest julen er sånn en fin høytid som deg. Han har ingen grun til å skamme seg.

 

Får sikkert advarsel nå siden dette var oftpic... jaja

 

men visst ingen har noe i mot det, så går jeg å legger meg :sleep:

Lenke til kommentar
Visst han har lyst å dra på LAN, har du ingenting du skulle ha sagt.

Vel... Jeg mener han har rett. Julen er en tid man bør tilbringe med familien, og har man problemer innad i familien, er dette absolutt riktige tiden å få orden på det.

men visst ingen har noe i mot det, så går jeg å legger meg :sleep:
Pingle...
Lenke til kommentar
Ifølge DEG så er tyder det på problemer ja! Men kanskje ikke for andre! Selv så ville jeg hatt problemer, men jeg har forståelse for at kanskje andre foretrekker dettte, noe du tydeligvis ikke har!

Krmt... det er ganske freak å sitte på PC "HELE TIDA".

 

Det er ikke det man skal gjøre på nyttårsaften. Man kan iallefall være LITT sosial.

Nuvel, hvem sier at man skal være sosial på nyttårsaften? Jeg mener, hvorfor akkurat denne dagen av alle de 365 andre dagene? Jo fordi det har blitt "tradisjon" blant folk at akkurat på juleaften og nyttårsaften så skal man være med venner/familie og feire, men et lite newsflash til alle dere som tror noe slikt:

 

Det er ikke alle som liker å feire høytid (I'm one of them), som ikke har noe forhold til jul/nyttårsaften, som kanskje ikke feirer jul i det hele tatt. Fordi om DERE mener noe, så trenger dere ikke avfeie alternative måter som rare/nerdete eller dumme!

 

"The king has spoken. You may now be seated and go about as usual"

Lenke til kommentar
Hvis jeg kunne valgt mellom å åpne gaver på julaften og gå på lan hadde jeg valgt LAN anytime. Jeg tror ikke på nissen lengre og har dermed vokst ifra jula :D

Skam deg. Er sånnen fin tid i jula når foreldre har fri fra jobb, barna fra skolen, så kan mann sitte hjemm å kose seg med familien. Hva er vel bedre en dette? Når du gir noen gaver å se ansikts utrykkene deres, er det virkelig bedre? Og ikke minst den deilige maten på julaften og slikt. Nei jeg hadde aldri gått på lan i jula! i hverfall ikke på selveste julaften.

Det er akkurat dette du ikke skjønner! For DEG så er julen en fin tid som man godt KAN bruke på den måten du nevner her, men det betyr ikke at alle skal gjøre det, gjør det vel?

 

Jeg har ikke noe problemer innad i familien (ikke noe alvorlige saker ihvertfall), men likevel så hater jeg å feire jula sammens med de! :no:

Så jeg tror nok du bør revurdere ditt syn på saker og ting og heller våkne opp og se deg rundt omkring, så kanskje du finner ut at ikke livet er så rosenrødt som du vil ha det til (ihvertfall ikke for alle)

Lenke til kommentar
Skam deg. Er sånnen fin tid i jula når foreldre har fri fra jobb, barna fra skolen, så kan mann sitte hjemm å kose seg med familien. Hva er vel bedre en dette? Når du gir noen gaver å se ansikts utrykkene deres, er det virkelig bedre? Og ikke minst den deilige maten på julaften og slikt. Nei jeg hadde aldri gått på lan i jula! i hverfall ikke på selveste julaften.

Jeg hygger meg med familien på daglig basis da jeg bor hjemme. Broren min er flyttet hjemmefra men LAN med han er jo bare toppen. Jul handler ikke lengre om noe annet enn å gi hverandre presanger og jeg ville klart meg fint uten den, som jeg sa hadde jeg mye heller gått på ett lan enn å feire julaften.

Hvis jeg vil se glade ansiktsutrykk på familiemedlemmer gir jeg dem noe jeg har laget selv, det blir mere ekte å gjøre seg flid med en gave enn å dumpe innom en butikk og kjøpe noe, dessuten koster det ingenting og jeg kan gjøre det når som helst. Akkurat nå driver jeg og tegner ett portrett av stefaren min han kan henge på veggen på jobben, jeg tror han setter mere pris på noe sånt enn en liten dum ting han hadde kjøpt selv hadde han hatt lyst på den.

Jeg har masse fine minner ifra julen, men jeg klarer ikke helt å glede meg når jeg ser hvor mye boss og drit folk kjøper til hverandre. Ting som de ikke trenger eller vil ha men likevel presser de frem ett smil og later som de likte gaven. Neste år skal jeg gjøre som i år, ikke kjøpe en eneste gave men likevel vise familie at jeg bryr meg om de.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Og, jeg har all forståelse for noen som ikke liker høytider og bare vil komme seg vekk ifra omverden. Selv liker jeg ikke påske noe særlig godt, denne påsken kommer jeg sikkert til å tilbringe mye tid alene med flasken og se på macgyver episoder eller noe sånt. Kanskje jeg skulle stikke på ett lan med bare fremmede mennesker også, det høres ikke så ille ut.

Jaja, poenget var, ikke alle liker eller gleder seg til alle høytider. Det er nerdete å sitte alene med pcen, men det er også kjempegod måte å rømme ifra omverdenen på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...