Gå til innhold

NFS Underground


Anbefalte innlegg

Hehe,står fast på akkurat det sammen på ps2,har prøvd så mange ganger,kommer hver gang på 2 eller 3.Har gått lei.Bruker å ta medium.Og jeg bruker Honda Civic,hvilken bil er den beste på drag?

Beste bil på drag er smak og behag selfølgelig, men har spilt på nettet og det er et flertall av Acura Rsx? (det den heter?) og Nissan Skyline GTR.

 

Min personlige favoritt er nok skyline. :blush:

 

 

Kan det stemme at Rsx'en er kjappest i starten (dersom alt går optimalt) mens skyline tar det igjen på toppfart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man ser på de med høyest rykte er det nesten ingen av de som kjører RSX. De fleste av de kjører RX-7, Skyline, Miata og Honda S2000. Jeg synes selv at Honda S2000 er den beste bilen til dragracing men den er ikke så god til drift og "normal" kjøring. Til drift, curcuit og sprint bruker jeg RX-7.

Lenke til kommentar
Hvis man ser på de med høyest rykte er det nesten ingen av de som kjører RSX. De fleste av de kjører RX-7, Skyline, Miata og Honda S2000. Jeg synes selv at Honda S2000 er den beste bilen til dragracing men den er ikke så god til drift og "normal" kjøring. Til drift, curcuit og sprint bruker jeg RX-7.

Prøvd nissan 240 sx til drift. Bare nykke litt i brekken og du bruker en time på å ta den inn igjen ;) Neida, men der kommer rassen fint, og er stort sett en meget god drift bil. Ubrukelig ellers seff. :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg tror at Nissan Skyline er best på nær sagt alt. Etter at jeg fikk den (rundt løp 80 tror jeg) har jeg kjørt fra alt annet så sant jeg klarer å holde meg på veien. Fullførte nettopp løp 102 eller 103 som var drag. Erfarte at ved å bruke litt NOS på toppen av hvert gir og senere holde knappen inne etter at det var tomt (det virket som bilen gikk på NOS selv om indikatoren sa det var tomt) vant jeg til slutt. Man må selvfølgelig gire optimalt. Passerte mållinjen på bakketoppen i ca 340 km/h - og vant!

Lenke til kommentar
Jeg tror at Nissan Skyline er best på nær sagt alt.

Da bør du se på topp 10 rundetider på nettet. Der fant jeg i dag kun en tid som var satt med Skyline under curcuit og sprint. Tror det var en 7. plass. De fleste som kjører bra bruker RX-7, Miata, og 206. Hadde Skyline vært best hadde nok noen av "proffene" kjørt den.

Endret av Villmink
Lenke til kommentar

Ja og apropo online spilling. Florerer det med juksing på nettet. Jeg tenker da på race jeg har vert med i. Der jeg ser bilene framfor meg fare fra side til side, kjøre inn på en side-vei = kræsj, men plutselig være 500 meter framfor meg igjen.

 

Har også opplevd å lede med en 10-15 sek 100 meter fra mål, og plutselig så er det en bak meg som har komt seg over målstreken? Andre som har opplevd dette, eller er det bare linjen min (2mbit) i forbindelse med skjermkortet mitt (sapphire 9600) som gir meg helt gal informasjon on screen. :dontgetit: *lure fælt*

Lenke til kommentar

det kan være lag ja. Ettersom du har kjapp linje er det sannsynligvis folk du spiller mot som har dårlig forbindelse. Har ikke sett noe særlig juksing siden nyeste patch kom og jeg spiller også mye curcuit og sprint. Da regner jeg altså ikke disse vanvittig irriterende crash gutta som juksing da de ikke bruker noen cheats.

Lenke til kommentar
det kan være lag ja. Ettersom du har kjapp linje er det sannsynligvis folk du spiller mot som har dårlig forbindelse. Har ikke sett noe særlig juksing siden nyeste patch kom og jeg spiller også mye curcuit og sprint. Da regner jeg altså ikke disse vanvittig irriterende crash gutta som juksing da de ikke bruker noen cheats.

Crash-gutta? fortell fortell...hva er storyen der?

 

og nyeste patch er?

Lenke til kommentar

en crash gutt er en som ikke bremser ned foran svinger eller hindringer såfremt han tror han klarer å krasje bilen som ligger foran. Han klarer nesten aldri å ramme bare offeret så han håper vel på å komme før offeret når bilene blir nullstilt. Han har ofte dårlig humor, ræva rundetider og kjører gjerne motsatt kjøreretning for å lage kvalm om han havner bakerst.

 

Tror ikke du får spilt online uten nyeste patch så det er nok den du har. Heter vel 1.3, 3.0 eller noe sånt. Noe med 3 hvertfall :p

Endret av Villmink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...