Gå til innhold

780'n takket for seg. Trenger erstatterkort


Anbefalte innlegg

Har et tilårskomment system basert på i7-4770k, 16GB Corsair Vengeance Pro 1600MHz, Asus Maximus VI Hero og en 750W strømforsyning som jeg hadde planlangt å bytte ut i 2021. Desvere takket mitt MSI GTX 780 for seg i varmen i det som lå ann til "Victory" i Overwatch en sen nattetime. Spiller litt på en Asus PG2790Q @ 1440p. Mao, ikke bleeding edge ?
Nå er jeg litt i stuss på hva jeg bør gjøre, foruten å fikse bedre kjøling. Ville tro det kommer en del kort på Finn når RTX 30xx blir lansert, men de kommer vel ikke "i morgen". Vil holde meg til NVIDIA og kikker litt på kort fra 1660 Super opp til og med 2070 Super. Vil et 2070 Super være unødvendig på en såpas gammel traver?

Feks https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-2070-SUPER-DUAL-OC-EVO-8GB-GDDR6-RAM-Grafikkort/2786882

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for "realitycheck" ! Da blir det nok ett kort i 1660-segmentet. Det 1660 Ti kortet hadde vel vært et scoop og vurderte det, men jeg kommer til å gå for et som er litt kortere og som igjen er lettere å gjenbruke. Det er nok av prosjekt...

Nå ser jeg at det plutselig er sommerferie og at jeg ikke får gjort så mye med dette på noen uker alikevel. Kommer til å la dette bero til august.

 

P2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...