Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Help til prisantydning på en Daelim Roadwin 2008 som delesykkel/prosjekt


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sykkelen stående i garasjen siden 2011, og pga. diverse grunner har jeg ikke fått brukt den siden da. Jeg vil gjerne bli kvitt den, men vrakpant virker ikke som den beste løsningen, så jeg håper det er noen som kanskje har interesse av å kjøpe den for mer enn det.

Sykkelen hadde en velt i 2011 så den ene fot-støtten knakk av, og den har fått veldig mye rust siden den bare har vært stående. Jeg har heller ikke fått noe start på den, men jeg har ikke prøvd så mye mer enn å vri om nøkkelen.

Album med diverse bilder: https://imgur.com/a/D2RRr22

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan legge den ut på Facebook marketplace/ grupper i ditt nærområde. Har du papirer osv så får du (nesten) alltid igjen ihvertfall en 1000lapp.

 

Kjenner du noen ungdommer som er glad i å skru så kan du alltids "gi den bort" til de for vrakpant, hvis alternativet er vraking

Lenke til kommentar

Er det en enkel fix å få start er det nok gode muligheter for å få nokre 1000lapper. Hadde en lik sykkel som førstesykkel, og den stod også ute mesteparten av året. Det blei derfor ein del rust. Starta likevel kvar gong, og til og med med litt andre småfeil, så fekk eg nærare 7000kr for den når eg la den ut. Så det er bare å prøve i vei!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...