Gå til innhold

jeg hater nyttårsaften


obese

Anbefalte innlegg

Hva med å ikke uttale seg om greier man ikke har peiling på? Det er en grunn til at man mener dette her.

og meningen hadde jo vært flott om du kom ut med... du vet det hjelper ikke å holde ting inni seg :p

Jeg tror ærlig talt ikke forumet har godt av at å vite det. Dessuten kan det neppe beskrives på en sånn måte at dere forstår det uansett...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min egen del så er nyttårsaften som en helt vanlig dag, bare med masse teite overberusede folk og en enorm sløsing med penger som kunne vært brukt på en måte som f.eks. Anders Leipsland gjør.

 

MEn ja, en crap dag i og med at det er følelser og avstand med i spillet! :love:

 

You know of whom I speak?

Endret av Sakris
Lenke til kommentar
Hva med å ikke uttale seg om greier man ikke har peiling på? Det er en grunn til at man mener dette her.

og meningen hadde jo vært flott om du kom ut med... du vet det hjelper ikke å holde ting inni seg :p

Jeg tror ærlig talt ikke forumet har godt av at å vite det. Dessuten kan det neppe beskrives på en sånn måte at dere forstår det uansett...

stakar... håper det fikses for deg da :blush:

 

Jeg har det ihvertfall kjempemoro på nyttårsaften, den dagen jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil, som jeg ikke kan gjøre resten av året. Ingen forpliktelser liker jeg å tro :yes:

Lenke til kommentar

Nyttårs er jo en gedigent party dag. Vi har bare 2 slike i året og det er 16mai og nyttår. Hunden min hater nyttår med hele sitt søte hjerte. Blir krakilsk og peser for harde livet. Hun har roet seg litt ned i de siste årene men forsatt redd bang.

 

Hun var uten meg i åt. :love::cry: har ikke sett henne enda faktisk. Skal muligens hjem imorgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...