Gå til innhold

Defekt HK?


Clone baby

Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Jeg har ett Asus A7n8x Delux som ikke funker lengre. Pc'en bare fryste seg i windows og så da jeg restertet så skjedde det ingenting. Har prøvd alt og restartet bios og greier, men ingenting funker. Ingen varsel lyder om defekt cpu, defekt skjermkort osv. Har til og med fått proff folk til og se på den men de finner ikke det ut heller, og da er spørsmålet, får jeg nytt?

har noen andre opplevd dette før , og fikk dere nytt?

 

Jeg kjøpte det hos flexi-data.

 

Litt og topic. har vært der før og levert inn ett samme kort for reklamasjon, og da var det egentlig min feil att det ble ødelagt :devil: . Det som skjedde var att da jeg skulle ha av kjøleren på cpuen, så brukte jeg et skrugjenrn for og hekte av bøylen som var festet på socket feste, og så glapp skrugjernet og smalt i hovedkorte, slik att noen av banene til cpu ble skadet. Jeg leverte det inn og sa att det var slik da det var ødelagt, og fikk tilbakemelding noen dager senere att jeg fikk nytt ;) . og det jeg vil komme frem til er att flexi-data virker litt lett lurte og om jeg da kansje har en større sjangse for og få nytt HK? kan dere si ja eller nei på dette?

 

men denne gangen var det faktisk ikke meg som ødelagte det, har ikke fiklet på det siden jeg fikk nytt og den har ikke kommet ut for noe form for støt osv.

 

Så! Hva tror dere vil hende med korte? får jeg nytt? har dette skjed med dere før og fikk dere nytt?

 

Hilsen en hk'løs fyr.....

 

PS. HK'et leveres på fredag for reklamasjon. + det andre inlegget med rammen har ingenting med dette inlegget og gjøre,

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi!!!

 

Glemte en ting, jeg har hatt vannkjøling på South bridge , dvs. jeg har tatt av kjøleribben som var på det, men jeg har kjøleribben , men...... den magler festearmene på den, forde jeg klippde de av for jeg skulle ha de på North bridge , men det jeg gjorde var og klesje litt termisk lim på South bridge og så plaserte kjøleribben på, men vil det ødelegge garrantien? altså ta av South bridge kjøleren? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...