Gå til innhold

Skal bestille lcd-skjerm


Anbefalte innlegg

Jeg skal bestille en lcd-skjerm nå, og lurer på hvordan type levering som er best. Er litt redd for at den skal bli slengt rundt fra postkontor til postkontor, siden det er en sånn skjerm. Noen som har gode eller dårlige erfaringer på dette området? Jeg lurer også på om vi kan hente pakken selv....det hadde jo vært det beste (og kjappeste :))

 

Skal bestille fra komplett, hvis det har noe med saken å gjøre (hente selv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

De er godt noe innpakket i original esken så jeg ser ingen problemer med dette. Angående henting er det ikke mulig for private kunder å hente hos Komplett/Norek. Og den eneste måten Komplett selger til private på er gjennom webshop'en.

 

Skulle noe skje med skjermen under frakt er det Posten eller de som leverer som må erstatte dette. Noe som er veldig enkelt og greit hvis det skulle skje

Lenke til kommentar
Angående henting er det ikke mulig for private kunder å hente hos Komplett/Norek. Og den eneste måten Komplett selger til private på er gjennom webshop'en.

 

Skal vistnok være ei forretning i Sandefjord som heter sålett, tror det er komplett som har den men er ikke sikker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...