Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISP blocking (code error 202) - Samsung Tv - Google Wifi


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har problemer med min Samsung TV (ca 3 år gammel). Problemet er at når jeg forsøker å laste ned apper eller koble meg mot internett så virker det ikke. Jeg kjørte diagnostisering og fikk beskjed om at ISP er blokkert og at jeg må ta kontakt med min leverandør av bredbånd. 

Jeg har Samsung TV 

Altibox med Google Wifi (brigde modus på modem) men tv er kablet direkte i "hovedboksen" i Google wifi oppsettet

Jeg forsøkte å ende DNS til 8.8.8.8 men da fikk jeg beskjed om at tv ikke har internett tilgang.

Noen som kan hjelpe meg - evt linke til sider med beskrivelse av hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

På forhånd mange takk for råd og innspill.

Edit: Jeg fikk oppdatert firmware på tv etter å ha koblet den mot wifi hotspot på min telefon. Av en eller annen grunn ser dette ut til å ha løst problemet. I hvert fall i forhold til bruk av You Tube.

 

 

 

Endret av emrossel
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
On 4/16/2020 at 8:36 AM, emrossel said:

Hei!

Jeg har problemer med min Samsung TV (ca 3 år gammel). Problemet er at når jeg forsøker å laste ned apper eller koble meg mot internett så virker det ikke. Jeg kjørte diagnostisering og fikk beskjed om at ISP er blokkert og at jeg må ta kontakt med min leverandør av bredbånd. 

Jeg har Samsung TV 

Altibox med Google Wifi (brigde modus på modem) men tv er kablet direkte i "hovedboksen" i Google wifi oppsettet

Jeg forsøkte å ende DNS til 8.8.8.8 men da fikk jeg beskjed om at tv ikke har internett tilgang.

Noen som kan hjelpe meg - evt linke til sider med beskrivelse av hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

På forhånd mange takk for råd og innspill.

Edit: Jeg fikk oppdatert firmware på tv etter å ha koblet den mot wifi hotspot på min telefon. Av en eller annen grunn ser dette ut til å ha løst problemet. I hvert fall i forhold til bruk av You Tube.

 

 

 

Fikk du ordnet det? Har akkurat samme problem og oppsett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...