Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Litt hjelp med noe internett crap


Anbefalte innlegg

Har et problem som har plaget meg i det siste året kanskje .. det er det at gjerne når jeg sitter på irc eller msn så etter en stund blir jeg bare avlogget .. tror jeg er avlogget kun i 2 sekunder ellerno, men det kan er så sinnsykt irriterende å må logge seg på igjen hver gang .. det kommer gjerne i stim .. liksom 5 ganer på et minutt og sånn .. det er ikke noe feil med nettverket her hjemme, for bærbaren siden av meg skjer ikke dette til .. og har nettopp kjøpt nytt nettverks kort uten noe hell .. noen som har vært borti noe slikt før ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm..Syntes dette var oppe i sammenheng med MSN messenger, så du kan jo prøve å søke på det. Er ikke helt fan av den søkefunksjonen jeg heller, men den gir jo greie svar av og til. Du kan jo også bla på Internet & Nettverk delen, kanskje du finner noe. Tror ikke det var så lenge siden det emnet var oppe.

Lenke til kommentar
Har et problem som har plaget meg i det siste året kanskje .. det er det at gjerne når jeg sitter på irc eller msn så etter en stund blir jeg bare avlogget .. tror jeg er avlogget kun i 2 sekunder ellerno, men det kan er så sinnsykt irriterende å må logge seg på igjen hver gang .. det kommer gjerne i stim .. liksom 5 ganer på et minutt og sånn .. det er ikke noe feil med nettverket her hjemme, for bærbaren siden av meg skjer ikke dette til .. og har nettopp kjøpt nytt nettverks kort uten noe hell .. noen som har vært borti noe slikt før ??

Bruker du Wlan?

Hvertfall dette pleier og skje med meg hver gang jeg bruker det på den bærbare.

Veldig irriterende ja.

Ikke at mitt svar var noe bedere men dette blir litt for dumt.

"Helt enig, internett er ikke dritt! "

"GODDAMN for en dårlig topic!"

"Uff for en topic "

Vi prøver og hjelpe han så godt som mulig vet du ikke det så svarer man ikke.

Duden er ny her i forumet elrs så hadde jeg vært enig at det var en dårlig topic.

Les rettninglinjene litt bedere neste gang topic starter. :)

 

/Out.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...