Gå til innhold

Morrowind: Hva er ditt favorittvåpen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv bruker jeg mest en Sword of White Foe som jeg rappa i et tårn i Balmora. Den er verdt 17 000,- og gir en viss sum fire-damage å hvert slag.  :D

:o, Hvilket tårn fant du det i?

Et av de 4 vakt-tårnene?

Ja, det ligger oppe på et skap.

 

For å få tak i det må du stå bak stolpen (så vakten ikke ser deg) å hoppe opp, og mens du er i lufta må du grabbe til deg sverdet. :D

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg mest en Sword of White Foe som jeg rappa i et tårn i Balmora. Den er verdt 17 000,- og gir en viss sum fire-damage å hvert slag.  :D

:o, Hvilket tårn fant du det i?

Et av de 4 vakt-tårnene?

Den der vil jeg også ha.

Må du drepe en vakt eller noe for og stjele den?

 

Selv har jeg et VELDIG stort longsword som har drept en god del på et slag.

Lenke til kommentar

Jeg DIGGER Orcish Battleaxe, jeg lage ein enchanta øks som jeg nevnte HellCleaver, som tok 10-30 fire damage eller no, men problemet er at de fleste fiendene får reflect etter ein stund, så jeg skadde meg sjæl. Derfor lade jeg ein ny øks som het HellCleaver II, den vart ein Daedric Battleaxe som hadde 22 i night vison eller hva det heter, måte ha no som ikke drepte meg sjæl.

 

 

Men er sletta no, borte vækk... sukk.

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg mest en Sword of White Foe som jeg rappa i et tårn i Balmora. Den er verdt 17 000,- og gir en viss sum fire-damage å hvert slag.  :D

Hmm. Her må det rettes på et par misforståelser ;)

 

Sword of White Woe er supert. Det drainer bra med liv. (ikke fire-damage)

 

En bra måte å få tak i det er å stå en etasje nedenfor vakten, knabbe en liten dagger uten noe særlig verdi så han ser det, for så å styrte ned flere etasjer så fort du kan. Stopp opp, betal boten og sprint opp igjen der sverdet ligger ubevoktet oppe på et skap.

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg mest en Sword of White Foe som jeg rappa i et tårn i Balmora. Den er verdt 17 000,- og gir en viss sum fire-damage å hvert slag.  :D

Hmm. Her må det rettes på et par misforståelser ;)

 

Sword of White Woe er supert. Det drainer bra med liv. (ikke fire-damage)

 

En bra måte å få tak i det er å stå en etasje nedenfor vakten, knabbe en liten dagger uten noe særlig verdi så han ser det, for så å styrte ned flere etasjer så fort du kan. Stopp opp, betal boten og sprint opp igjen der sverdet ligger ubevoktet oppe på et skap.

Eller bare bruke invisibility spell (i.e Moonshadow) og knabbe den :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg DIGGER Orcish Battleaxe, jeg lage ein enchanta øks som jeg nevnte HellCleaver, som tok 10-30 fire damage eller no, men problemet er at  de fleste fiendene får reflect etter ein stund, så jeg skadde meg sjæl.  Derfor lade jeg ein ny øks som het HellCleaver II, den vart ein Daedric Battleaxe som hadde 22 i night vison eller hva det heter, måte ha no som ikke drepte meg sjæl.

 

 

Men er sletta no, borte vækk... sukk.

Hehe, har en 'Sixth House Bell Hammer' som jeg har enchantet med 1-30 i firedamage. Den heter 'HellHammer' :D

 

Forresten... er det mange som har enchanta våpenet sitt med summon-spells? Fungerer det bra? Det er kanskje i dyreste laget for å få det effektivt?

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

********Ekstremt stor spoiler**********

Ikke les hvis du ikke er lei av Morrowind, eller hvis du ikke har gjort alt som er å gjøres!!!

 

 

 

Noen som bruker dette trikset når de skal lage en dyr enchantment? (eller bare skaffe seg spenn på en lat måte).

 

I et sted i Vivec (der hvor det er fighter's guild og mage's guild går det en ensom Ordinator rundt. Hvis man hopper opp i en av blomsterkassene der kan man drepe han med pil/bue eller crossbow. uten at han får tak i deg. Armoren hans er verdt en hel haug. Bruk creeper. (man må bare huske å legge fra seg alt det man har stjålet når man skal betale boten på ca 1K. Når man har solgt alt sitter man igjen med ca 30K. Det beste er han karen kommer tilbake hele tiden :).

 

Jeg bruker ikke trikset, men kjenner noen som gjør det ofte. Min mening er at det ødelegger hvis det er så lett å bli rik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...