Gå til innhold

Ny skjerm t610


JSS

Anbefalte innlegg

Hvis skjermen "tilfeldigvis" blir ødelagt på min t610, og jeg leverer den inn på reperasjon, ville det være mulig å få en TFT skrem fra t630 eller z600 på den? Jeg tror at iallefall skjermen på t630 er helt lik størrelse, men er ikke helt sikker på z600..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Z600 har nok ikke riktig str. og skjermene er kunn laget for den modellen og ikke andre...

Hvordan har du tenkt til å ødlegge skjermen da? Bommer du litt kan hele mobilen bli ødelagt...

Og det går ikke på garanti hviss du ødlegger med vilje...

Hvorfor ikke bare kjøpe z600 eller t630 i steden da og selg t610'en din...

Lenke til kommentar

Jeg liker designet på t610, og vil ikke kjøpe ny.. Er ganske sikker på at t630 har samme størrelse på skremen, så det skulle vel være mulig få et eller annet mobilverksted til å gjøre det... eller blir det kansje for dyrt.. kan jo like godt kjøpe t630 hvis det er like dyrt å skifte skjermen...

Lenke til kommentar
Kansje ikke skjermen har samme størrelse.. men la oss si at den er det, ville det ikke da være mulig å bruke TFT skjermen på t610 da?

Det er mulig, men jeg tviler på at de gjør det.

 

Pass deg med slike ting, jeg fikk riktig ny telefon da skjermen på min T610 ble ødelagt, men det er aldri sikkert. Støt, fukt og skader tydelig påført av bruker blir ofte sendt tilbake til kunden på egen rekning uten at den er fikset.

 

Svindel er ingen bra ting :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...