Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

NKK avlyst arrangement- refusjon i coronatider?


Gjest 9d0d9...751

Anbefalte innlegg

Gjest 9d0d9...751

NKK har nå nylig gått ut å sagt de ikke refunderer påmeldingsavgift på arrangement/utstillinger som nå avlyses pga corona.

Når det koster 4-500 per hund å stille, og man har meldt på mange hunder, baller det fort på seg og blir mange tusenlapper.
Nå er det også slik, at NKK kan tillatte at klubbene endrer dato på utstillingene, slik at de kan avholdes på en dato i fremtiden når alt dette med corona smitten har blåst over.

mange utstillinger har allerede fått endret datoen.

men så er det noen klubber som ikke engang har orket å vurdere det å endre dato, men som bare avlyser.

har man da rett på å få tilbakebetalt påmeldingsavgiftene?

klubbene kan endre dato, men gjør det ikke- og skal samtidig beholde avgiftene?

jeg skjønner godt at det er ille med corona nå, men det er det for oss privatpersoner også.
nkk vet å ta seg betalt for sine tjenester også, så det er ikke slik at det er gratis å benytte seg av tilbudene deres ellers heller.

lurer på jussen rundt dette.
 

Anonymous poster hash: 9d0d9...751

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 9d0d9...751
krikkert skrev (2 minutter siden):

Ville påmeldingsavgiften ellers vært refunderbar hvis arrangementet ble avlyst på annet grunnlag? 

det vet jeg ikke.
det er arrangementer som frem til nå har blitt holdt nesten åkke som. 
blir en dommer syk flyes en ny inn etc. 

tror omtrent eneste gang det har vært noe avlyst er i forbindelse med hundesyken som var i høst. da ble det tilbakebetalt 75% av påmeldingsavgift etter hva jeg forstår (men helt sikker er jeg ikke)

den er ikke refunderbar om du som påmelder av noen grunn må avlyse som enkeltindivid.

Anonymous poster hash: 9d0d9...751

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...