Pølsepetrusen Skrevet 4. mars 2020 Skrevet 4. mars 2020 De kunne spart enda mer ved å ikke investere milliarder i tant og fjas og heller fokusere på kjernevirksomheten.
galasb Skrevet 4. mars 2020 Skrevet 4. mars 2020 Telenor mangler totalt kundeservice. Så de burde ansette.
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 4. mars 2020 Skrevet 4. mars 2020 Uten å vite det, men det kan godt hende at de kvitter seg med en del som har grodd fast i sin stilling og ikke er interessert i å lære seg ny teknologi og dermed blir de overflødige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå