Gå til innhold

Work-from-home? Bullshit


Anbefalte innlegg

Jeg ser stadig reklamer hvor det loves gull og grønne skoger på å jobbe hjemmefra. Dette høres jo forlokkende ut? Eller er det bare idioter som biter på?

 

Skjekk ut http://www.work-at-home-best.com, eller andre sider for å fatte litt mer av det jge snakker om.

 

Er det noen som har noen tilbakemeldinger på dette. Hvis jeg kan tjene noen gronker på å sitte å dasse på pcen så gjerne for meg.

 

//Fredrik Thomssen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å få jobbe hjemme med PC på ordentlig må du:

 

* få deg en ordentlig jobb

* overbevise alle på jobben om at de har null peil på PC. Det er som regel enkelt da de fleste fremdeles lurer på hvor av-knappen er...

* forklare for sjefen at hardwareinterfacen er inkompatibel med viktige threads i task manageren (m.a.o å renskrive de siste møtereferatene og lage ny brevmal kræsjer med at du har lyst til å spille Railroad Tycoon 3 på maskinen hjemme...) og at maskinen hjemme byr på såååå mye bedre arbeidsbetingelser for deg...

Lenke til kommentar

Jo, men helt ærlig, jeg har brukt den jeg dro ovenfor... :p Ellers er det jo helst slik at arbeidsgiver forventer du skal jobbe gratis hjemme, etter arbeidstid, særlig om du sjanser på litt opprykk. Arbeidslivet... :roll:

 

Siden du linker til er nok for folk som har gjort innsats for arbeidsgiver i ti år og føler de har fått nada tilbake og heller vil starte for seg selv. Er ellers enig med Loomy. Slike sider tjener de som lager dem mer på enn de som biter på... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...