Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Frister å teste dette en dag. Hvor mye mango, kokosmelk og kylling ca?

En middels stor mango, helst godt moden, ha i en halv boks kokosmelk først, liker du det søtt kan du ha i mer, men smak. Fire kyllingbryst burde være nok. Har du currypulver er det også godt til. Jeg er som kjent ikke noe glad i at det blir for søtt, men om du liker det bruk hele boksen med kokosmelk med engang.Viktig at mangoen vendes til den går i oppløsning.

• Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutes ago, Stormoen33 said:

En middels stor mango, helst godt moden, ha i en halv boks kokosmelk først, liker du det søtt kan du ha i mer, men smak. Fire kyllingbryst burde være nok. Har du currypulver er det også godt til. Jeg er som kjent ikke noe glad i at det blir for søtt, men om du liker det bruk hele boksen med kokosmelk med engang.Viktig at mangoen vendes til den går i oppløsning.

Roger that ?

Skrevet
SirOwen skrev (9 minutter siden):

Roger that ?

Beklager, ikke ha i kokosmelk før mangoen har begynt å gå i oppløsning. Og ikke bruk for høy varme.

• Liker 1
Skrevet
11 minutes ago, Stormoen33 said:

Beklager, ikke ha i kokosmelk før mangoen har begynt å gå i oppløsning. Og ikke bruk for høy varme.

Double Roger that ?

Skrevet
Just now, Stormoen33 said:

Ahh, Granca har fått besøk så nå er det slalombrus over hele linja der i den Spaniens land.

Håper de vasker seg med antibac før de initierer kroppskontakt.

Skrevet
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Har Demses mistet de lesebriller på den fjelltur? 

Aldri annet enn solbriller/gafas de sol. Helvetes varmt nå. 26 grader klokka 24.

Skrevet
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Ahh, Granca har fått besøk så nå er det slalombrus over hele linja der i den Spaniens land.

Kompis på besøk. Ble to forretter før spareribsn. Hvitløksbrød med smeltet ost og Serrano-skinke og honningmelon.

Skrevet
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Det laveste jeg setter aircon på når jeg er på Filippinene ...

It is too hot! I morra blir det argentinsk chateaubriand. Ingen slankeuke dette...

Skrevet

Aiaiai! Her leves livet!

Aiaiai! Her leves livet!

Jepp. Regningen inkl drikke var på grusomme 200 schleis hver.

Skrevet
Granca skrev (1 minutt siden):

It is too hot! I morra blir det argentinsk chateaubriand. Ingen slankeuke dette...

Du har ikke aircon? 26 om natta føles behagelig når det er 28-30 ute.

Skrevet
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Du har ikke aircon? 26 om natta føles behagelig når det er 28-30 ute.

Finnes nesten ikke her. Generelt lite bruk for det, og strøm er dyrt her. Aldri sett et rom her nede med A/C, faktisk.

Skrevet
Granca skrev (2 minutter siden):

Finnes nesten ikke her. Generelt lite bruk for det, og strøm er dyrt her. Aldri sett et rom her nede med A/C, faktisk.

Da er det bare å kjøpe ei elektrisk vifte, fungerer det også. ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...