Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, Deila said:

Var helt magisk. 

Det er enkelte ganger det bare føles som en helt perfekt idé når man synker under dyna eller under pleddet på sofaen. I går var en slik dag, mye fordi det snødde vannrett utenfor og man rett og slett var dritt lei det meste :D

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Men tenker jeg hører litt på podcast før leggetid her, så slipper jeg i det minste å bli enda mer våken av lyset på pcn. Good night. 

Skrevet

Kan forøvrig informere om at el-sparkesykkel helvetet har kommet til Molde. Ligger sparkesykler fra Flyt "solutions" strødd over hele byen nå. Vurderer å samle inn skiten å parkere dem i fjæresteinene her. 

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, Stormoen33 said:

Kan forøvrig informere om at el-sparkesykkel helvetet har kommet til Molde. Ligger sparkesykler fra Flyt "solutions" strødd over hele byen nå. Vurderer å samle inn skiten å parkere dem i fjæresteinene her. 

Dette er jo rene koldtbordet for Granca :p 

Skrevet (endret)
Stormoen33 skrev (10 minutter siden):

el-sparkesykkel helvetet

Det var et dekkende begrep ja, vært plaget med det ganske lenge her i byen

Endret av dengelgen
Skrevet
SirOwen™ skrev (8 minutter siden):

Dette er jo rene koldtbordet for Granca :p 

Blir de ikke hentet innen rimelig tid ryker de rett på sjøen. En sykkel har stått på samme sted nå i et og et halvt døgn.

Skrevet
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Det var et dekkende begrep ja, vært plaget med det ganske lenge her i byen

Det skjønner jeg godt, Bergen er en god del større enn Molde, men når de står henslengt i sameiet her, det er privat eiendom, så tenker man å ta saken i egne hender.

Skrevet
Deila skrev (1 minutt siden):

Rystende lesning, Moen. 

Det er på tide noen står opp og sier i fra om galskapen! Hvorfor et motorisert kjøretøy har lov til å kjøre på fortau skjønner jeg ikke, de er mordvåpen, liv har faktisk gått tapt.

Skrevet

Hører på Heia fotball podcast med Mats Møller Dæhli fra i fjor. De har en ep med Ohi også ser jeg, så er nå noen Molde spillere med der, Moen.. 

Skrevet

Skal sjekke i morgen om det er flere fra Molde. Ble vel hevdet her en gang at Molde-spillere aldri var med der..

Skrevet
Deila skrev (Akkurat nå):

Ble vel hevdet her en gang at Molde-spillere aldri var med der..

Selvfølgelig er det ikke Molde-spillere med der, Molde skal jo svertes og baksnakkes i alle slike podcaster. Vi er vant til det.

Rasandes.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...