Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

An insightful look at second chances and changing impressions in extreme circumstances, Out of Mind, Out of Sight tells the story of four residents of forensic psychiatric hospital Brockville Mental Health Centre, which houses people who have committed violent crimes.  Emmy award-winning director John Kastner asks four patients, two male and two female, to discuss the process of potentially returning to a society that fears them. In total, 46 patients and 75 staff members were interviewed over 18 months for the documentary. It’s truly a rare, well-done look at returning from the fringes of society, forgiveness, and moving forward.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Ja en ok film, bra at Magua ble kvistet av faren til Uncas.

Husker ikke hva de het som havnet ut over fjellsiden, men endte nå noenlunde bra. 

Magua var vel han som datt ned da.. Ja han var ikke noe. Søsteren kunne vel overlevd? Er ikke snøhvitslutt alt.

Liker det, når en ikke vet slutten. De burde kjøre mer på det.

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (4 minutter siden):

Husker ikke hva de het som havnet ut over fjellsiden, men endte nå noenlunde bra. 

Magua var vel han som datt ned da.. Ja han var ikke noe. Søsteren kunne vel overlevd? Er ikke snøhvitslutt alt.

Liker det, når en ikke vet slutten. De burde kjøre mer på det.

Filmen fulgte ganske godt boka, spesielt slutten.

Magua (spilt av Wes Studi) var som sagt ham som ble kvistet av faren til Uncas.

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (16 minutter siden):

Ringenes Herre filmene var verdt  å vente på. Hobbiten  likeså. Har relativt lave forventninger til TV-serien Amazon(er det vel) har tenkt å lage.

De får styre på. Blir det noe "fuzz" om det, så gjerne, hvis ikke så ser jeg heller om igjen. Amazon.. Er det noe de ikke driver med lenger? 

Var jo bare et sted jeg fant lite kjente plater jeg bestilte fra USA.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...