Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Ja, selvfølgelig, men etter at jeg ble moderator har jeg utallige ganger måtte godkjenne innlegg som jeg egentlig kunne tenkt meg å kaste i ei metallbøtte å tenne på. Sier det deg noe om hvem vi som moderatorer egentlig er?

my 2 cents. Synes dere gjør en bra jobb jeg. Antar deter så frivillig at det ikke hadde gått ut over en evt. navtrygd, så coudos til dere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
keizersoze skrev (3 minutter siden):

En moderne kommunist ..Litt sånn du er kommunist.. Du vil jo at damenes, vel basert på kroppsvekt, bekledning på stranden skal reguleres.

Dette er på underlig måte korrekt. Men det må jo være basert på frivillighet. Den skal aller helst forågå under påvirkning av minimum fire enheter med slalombrus.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Man er krenket om man føler seg krenket. PS: jeg føler meg krenket av din kommentar. Shame om you. 

Å ikke få tafse på damer på kopirommet er jo nesten mer en en krenkelse????????? Hvor gikk det galt på julebordet?

Sånn apropos, Vi vil ha vårt??? Hvor vil du hen?

Føler vi er på en illeluktende sti nå. Da mener jeg deg og meg, og ikke meg og meG.
Julebordet der ser alle de konspiskrullene som kjenner din kone deg, og de tror at du mente å sjekke opp frøken Fryd. 
På kopirommet så slipper fruen å bli belaget med slike uheldige misforståelser .

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (5 minutter siden):

Føler vi er på en illeluktende sti nå. Da mener jeg deg og meg, og ikke meg og meG.
Julebordet der ser alle de konspiskrullene som kjenner din kone deg, og de tror at du mente å sjekke opp frøken Fryd. 
På kopirommet så slipper fruen å bli belaget med slike uheldige misforståelser .

Går det bra?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...