Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minute ago, Stormoen33 said:

Tror ikke det er kuren Owen, tror at å være ute når solen skinner er vel så bra.

Ja, men sola skinner jo ikke (stort sett) i vinterhalvåret.

Skrevet

Hudkrem til ansiktet.. heter vel kanskje ansiktskrem. Eller ansiktshudkrem. Blir litt satt ut av at Pawk sover i stua og snorkinga jomer helt ned hit.

Skrevet
Mr Fawk skrev (1 minutt siden):

Ja

Så på episoden med Albert DeSalvo i natt, han ble ikke dømt for mord faktisk men en rekke voldtekter -broren hans er intervjuet i episoden (Born to Kill? altså)

Skrevet
Just now, dengelgen said:

Så på episoden med Albert DeSalvo i natt, han ble ikke dømt for mord faktisk men en rekke voldtekter -broren hans er intervjuet i episoden (Born to Kill? altså)

Uten å google. Boston-fyr som kvelte kvinner?

Skrevet
Mr Fawk skrev (Akkurat nå):

Uten å google. Boston-fyr som kvelte kvinner?

The Boston Strangler ja -utelot bevisst hva han ble kalt for at du skulle ta det :D

Skrevet
Granca skrev (1 minutt siden):

Fakkel!!

Faklene hagler fra deg i natt, men er vel mer fyrstikker tenker jeg....
Hvor mange menn/gutter ELSKER å sole seg?

Skrevet (endret)
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Alle homser, posører og femiradder.

Endret av Granca
Skrevet

Bra. Jeg er stor fan av seriemordere. Anbefaler «Snikskytterne» på nrk nett tv, som sagt. Veldig bra. Ellers syns jeg Green River Killer er fascinerende. Hvordan han så kaldt og utspekulert drepte så mange over så mange år. Drepte mest prostituerte, men fortsatt kjøøølig å gå hjem til kona og leve et familieliv etter hvert drap. I tillegg ser han jo ikke ut som en slem fyr. Som en av de som avhørte ham sa: «Er det HAN HER vi har jaktet på i 20 år?!»

Skrevet
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Dem som skal delta på en tvilsom tv-serie der sex er fokus? De er det flere av ...

Skrevet
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Dem som skal delta på en tvilsom tv-serie der sex er fokus? De er det flere av ...

Ja- huff
Er ikke mange hardinger i de programmene der tenker jeg....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...