Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Ble mye eksperimentering med mat da jeg først flyttet for meg selv -det meste var ikke så vellykket. 
Ta-alt-du-har-i-kjøleskapet-og-sleng-det-i-en-stekepanne funket dårlig

Pytt i panne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutes ago, Deila said:

Hamburgerdressing på pizzaen. Var ikke så verst faktisk. 

Kommer litt an på hvilken hamburgerdressing det dreier seg om.

Enkelte smaker jo opptinte torskegjeller.

Skrevet (endret)
SirOwen skrev (4 minutter siden):

Kommer litt an på hvilken hamburgerdressing det dreier seg om.

Enkelte smaker jo opptinte torskegjeller.

Ikke akkurat overrasket over at du har en eller annen sær greie vedrørende hamburgerdressing også.

Endret av Deila
Skrevet
3 minutes ago, Deila said:

Ikke akkurat overrasket av at du har en eller annen sær greie vedrørende hamburgerdressing også.

Det er vel bittelitt særere å tro at alle hamburgerdressinger smaker godt. Husker ikke merket (var ikke billigmerke), men den jeg kjøpte forrige gang på Coop gikk i søpla etter noen få dager.

Skrevet
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Det er vel bittelitt særere å tro at alle hamburgerdressinger smaker godt. Husker ikke merket (var ikke billigmerke), men den jeg kjøpte forrige gang på Coop gikk i søpla etter noen få dager.

Jepp, noen er for søte.

Skrevet
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Om man skal lage fiskekraft må man fjerne gjellene, blir bitter kraft ellers ...

Dette synes jeg var innsiktsfullt.

Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Har ikke peiling på merke, bare så at det sto hamburgerdressing i kjøleskapet og bestemte meg for å teste. 

Skrevet

DT begynner å fyre seg opp rundt 03:40 😂 Vi må slå dem neste helg, da er vi ett poeng foran arse med en kamp mindre spilt. Da kommer han til å TILTE

Skrevet
Deila skrev (Akkurat nå):

Har ikke peiling på merke, bare så at det sto hamburgerdressing i kjøleskapet og bestemte meg for å teste. 

Du er modig, Deila! :D

• Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
dengelgen skrev (5 minutter siden):

Har det vært stor trafikk mens jeg var borte?
Har lest litt men ser ikke ut som det "kokte" akkurat.....

Jeg har ikke vært spesielt aktiv i helgen på noen av stedene før i dag i hvert fall. Så vet egentlig ikke(?) Du har jo ikke vært borte så lenge, Deng! 

Endret av Deila
Skrevet
Deila skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke vært spesielt aktiv i helgen på noen av stedene før i dag i hvert fall. 

Den er grei -så ikke ditt innlegg nr 40 000 på den andre siden, gjorde du noe spesielt?

Skrevet
dengelgen skrev (7 minutter siden):

Har det vært stor trafikk mens jeg var borte?
Har lest litt men ser ikke ut som det "kokte" akkurat.....

Jeg måtte svinge pisken i en tråd i går i hvert fall ...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...