keizersoze Skrevet 30. september 2020 Skrevet 30. september 2020 SirOwen skrev (52 minutter siden): Ikke om natten heller. Blir hva en gjør det til Skrik og skrål folkens. Vi kan ta presidentkandidatleken?
SirJames™ Skrevet 30. september 2020 Forfatter Skrevet 30. september 2020 4 minutes ago, keizersoze said: Vi kan ta presidentkandidatleken? Nominerer herved Jack Nicholson.
keizersoze Skrevet 30. september 2020 Skrevet 30. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Nominerer herved Jack Nicholson. Ok, som Trumps stedfortreder fra Livets lyse side, eller fra Ondskapens hotell? Ok. Jeg kjører på med Samuel l Jackson fra Pulp Fiction, selvvsagt med Kayzer_Soze i kulissene.
SirJames™ Skrevet 30. september 2020 Forfatter Skrevet 30. september 2020 10 minutes ago, keizersoze said: Ok, som Trumps stedfortreder fra Livets lyse side, eller fra Ondskapens hotell? Ok. Jeg kjører på med Samuel l Jackson fra Pulp Fiction, selvvsagt med Kayzer_Soze i kulissene. Fra The Shining, ofc. Samuel er en god kandidat, jeg ser den og høyner med Bruce Willis fra Die Hard.
keizersoze Skrevet 30. september 2020 Skrevet 30. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Fra The Shining, ofc. Samuel er en god kandidat, jeg ser den og høyner med Bruce Willis fra Die Hard. Ok... Rambo.. Han slår alle. Bortsett fra kanskje Rocky..Prove me wrong.
Elgen. Skrevet 30. september 2020 Skrevet 30. september 2020 Stormoen33 skrev (1 time siden): Sitter vel å mimrer med VH1? Der tok du grundig feil -har sett 4 episoder (dvs alle) av "Helvete -historien om norsk black metal" på NRK.no
SirJames™ Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter Skrevet 1. oktober 2020 17 minutes ago, keizersoze said: Prove me wrong. No problem; Arnold Schwarzenegger 4 Prezident!!
keizersoze Skrevet 1. oktober 2020 Skrevet 1. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): No problem; Arnold Schwarzenegger 4 Prezident!! Åjj.. Nei han kan vel ikke bli det, da han ikke er født i landet? Jeg tenker en annen retning... Rihanna..prøver noen seg mot henne så har hun en hel paraply for å forsvare seg.
SirJames™ Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter Skrevet 1. oktober 2020 5 minutes ago, keizersoze said: Nei han kan vel ikke bli det, da han ikke er født i landet? Pfft, hvis Donald kan bli valgt i dette crazy landet, så kan også Arnold bli det ? På damesiden ville jeg valgt Drew Barrymore, for hun har kollegaene i Charlies Angels til å forsvare seg. Anyhow, that's it for me, trenger mine 8 timer i lala-land. Good night, all Terminators!!
keizersoze Skrevet 1. oktober 2020 Skrevet 1. oktober 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Pfft, hvis Donald kan bli valgt i dette crazy landet, så kan også Arnold bli det ? På damesiden ville jeg valgt Drew Barrymore, for hun har kollegaene i Charlies Angels til å forsvare seg. Anyhow, that's it for me, trenger mine 8 timer i lala-land. Good night, all Terminators!! Sov godt. Drew Barrymore er en av mine favoritter.. Men hun er for snill.. Kanskje snill nok til å få fæle politikere til å oppføre seg...Om noen, så hun iallfall. Vi får tenke på det...Vell tada.
Elgen. Skrevet 1. oktober 2020 Skrevet 1. oktober 2020 Stormoen33 skrev (12 timer siden): Skal du ta meg igjen på alle mulige måter nå deng? På hvilke måter?
Stormoen33 Skrevet 1. oktober 2020 Skrevet 1. oktober 2020 Antall innlegg på VGD tomler og omdømme poeng var det vel jeg tenkte på.
Elgen. Skrevet 1. oktober 2020 Skrevet 1. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Antall innlegg på VGD tomler og omdømme poeng var det vel jeg tenkte på. Den er grei!
SirJames™ Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter Skrevet 1. oktober 2020 Morgen God, alle pannekakeelskere!!
SirJames™ Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter Skrevet 1. oktober 2020 Sliter med å motivere meg til å rydde opp etter maten.
Elgen. Skrevet 1. oktober 2020 Skrevet 1. oktober 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Sliter med å motivere meg til å rydde opp etter maten. Det blir bare verre i morgen, Owen!
SirJames™ Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter Skrevet 1. oktober 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Det blir bare verre i morgen, Owen! True dat. Lar uansett aldri noe stå til dagen etter.
Anbefalte innlegg