Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, TitanSable said:

Tror du de klarer å etablere seg i 1. div? De var jo mye på bunnen de siste årene før de rykket ned.

Ja. Med et par forsterkninger så tror jeg vi kan være med å kjempe om opprykk via kvalikk derfra. Skikkelig jallaliga. Hvis Høili spytter inn litt penger til en forsvarsspiller og midtbanespiller av klasse, hvorfor ikke gå for det. Laget er veldig samspilt.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Mr Fawk said:

Hvis Høili spytter inn litt penger til en forsvarsspiller og midtbanespiller av klasse, hvorfor ikke gå for det.

Da må dere behandle ham med litt mer respekt. Jeg kjenner noen i den slekten og de fortalte meg at han ikke syntes det var stas (sist gang de var i eliteserien) å legge mye penger inn i klubben for å senere få kjeft for å ikke gi enda mer. 

Endret av TitanSable
Lenke til kommentar
6 minutes ago, TitanSable said:

Da må dere behandle ham med litt mer respekt. Jeg kjenner noen i den slekten og de fortalte meg at han ikke synes det var stas (sist gang de var i eliteserien) å legge mye penger inn i klubben for å senere få kjeft for å ikke gi enda mer. 

Da kan han holde kjeften sin. FFK hører hjemme i Eliteserien, og både FFK og Lisleby som jeg har spilt for i tredjedivisjon, har flydd rundt med navnet hans på drakta. Man må smi mens jernet er varmt i fotball. Forbedre laget når det er fremgang å spore. Trenger ikke være store navn, Chaib eller hva han heter for eksempel.

Endret av Mr Fawk
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Mr Fawk said:

Da kan han holde kjeften sin. FFK hører hjemme i Eliteserien, og både FFK og Lisleby som jeg har spilt for i tredjedivisjon, har flydd rundt med navnet hans på drakta. Man må smi mens jernet er varmt i fotball. Forbedre laget når det er fremgang å spore. Trenger ikke være store navn, Chaib eller hva han heter for eksempel.

Men det er ikke Høili sitt ansvar å spytte inn penger til enhver tid. Klubben må drives ansvarlig også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...