Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Deila skrev (1 minutt siden):

Spagetti ala Capri

Helt utrolig at det produktet har fått være i butikkene år etter år. Det er jo ikke egnet som hundemat engang. 

Skrevet
5 minutes ago, Stormoen33 said:

Helt utrolig at det produktet har fått være i butikkene år etter år. Det er jo ikke egnet som hundemat engang. 

Hvis jeg på vegne av Kent skal slenge inn en formildende omstendighet, må det være at sausen faktisk ikke er så gæærn.

Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg på vegne av Kent skal slenge inn en formildende omstendighet, må det være at sausen faktisk ikke er så gæærn.

Sausen er for søt. Spagettien er seriøst overkokt. De små pølsene er nokså ok.

Skrevet
6 minutes ago, Stormoen33 said:

Sausen er for søt. Spagettien er seriøst overkokt. De små pølsene er nokså ok.

Spaghettien er overkokt, ja. Liker sausen, og tildels kjøttbollene. Pølsene har en merkelig konsistens, IMO.

Skrevet
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Hvordan blir det fremover da? Er jo nå krabbesesongen starter.

Har stertet for noen uker siden, og gradvis økning av kjøtt/mat i skallen utover oktober også. 

Bare det hæ.......s døgeniktfirmaet kunne fått reparert båtmotoren min. Orker ikke utgreie. Kan få PST på nakken. 

Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Spaghettien er overkokt, ja. Liker sausen, og tildels kjøttbollene. Pølsene har en merkelig konsistens, IMO.

Ok, skjønner ikke hvorfor folk kjøper dette.

Skrevet

De posene man får kjøpt fra merket Real Turmat er faktisk ikke så ille. Eneste er at man må en real tur på toalettet etter det er konsumert også. Ikke så gøy midt ute i villmarka det. 

Skrevet
Deila skrev (6 minutter siden):

De posene man får kjøpt fra merket Real Turmat er faktisk ikke så ille. Eneste er at man må en real tur på toalettet etter det er konsumert også. Ikke så gøy midt ute i villmarka det. 

Kanskje ta Idoform en uke før man skal ut i villmarka?

• Innsiktsfullt 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...