Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Ser den og høyner med irriterende folk som skal prate jobb når vi er ute for å få avkobling fra...wait for it...waaaiiit

...for it....

nettopp jobben!!

Har vært med i julebordskomite noen ganger. To ganger har jeg satt til side et enkelt bord, med en stol ved siden av. På bordet lå et A4-ark, med påskriften "jobbpratebord". På stolen lå ca. 30 tegnestifter, vendt oppover. 

Skrevet
Just now, Tyttebærtryne said:

Har vært med i julebordskomite noen ganger. To ganger har jeg satt til side et enkelt bord, med en stol ved siden av. På bordet lå et A4-ark, med påskriften "jobbpratebord". På stolen lå ca. 30 tegnestifter, vendt oppover. 

Meget innsiktsfullt.

Skrevet

Jobbprat på fest er djevelens ve...
Bleieprat (bleiepriser,barnevognpriser osv osv) er en grunn til å gå hjem tidlig (alene)

Skrevet

Vi kan dra denne litt lengre. Har en kompis, hvis far gjør det anonymt bra innen forretningslivet (har bl.a. sittet i styre med Røkke og Gjelsten). Han har en enkel filosofi når det kommer til jule/pule/kranglebord. Man spiser middag, drikker lite, max passe, sirkulerer, prater med de "på gulvet", og danser med 1-3 av deres ektefeller. Så går man hjem. 

Skjønner mannen godt.

Skrevet
dengelgen skrev (4 minutter siden):

Bleieprat (bleiepriser,barnevognpriser osv osv) er en grunn til å gå hjem tidlig (alene)

Enhver fest høydepunkt er kvinner som griner. Turn off de luxe. Er de 30+ så er det så sjarmerende at man vurderer å svømme med betongsko. 

Skrevet
Stormoen33 skrev (4 minutter siden):

Bleier er billige, barnevogner er dyre, ferdig snakka.

Jeg er enig der -bare så dumt at noen av de jeg har vært på fest med ikke deler vårt syn

Skrevet
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

kvinner som griner. Turn off de luxe. Er de 30+ så er det så sjarmerende at man vurderer å svømme med betongsko. 

Jeg opplevde dette av alle ting på bortetur med Brann, full sirene bakerst i bussen! Nyskilt som "trengte en tur for å tenke på andre ting" Stoppet midt på fjellet og et helvetes drama!! 

Skrevet
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Jeg opplevde dette av alle ting på bortetur med Brann, full sirene bakerst i bussen! Nyskilt som "trengte en tur for å tenke på andre ting" Stoppet midt på fjellet og et helvetes drama!! 

Når man har nok med seg selv. 

Fy f... for en gjeng. 

Skrevet
7 minutes ago, Tyttebærtryne said:

Enhver fest høydepunkt er kvinner som griner. Turn off de luxe. Er de 30+ så er det så sjarmerende at man vurderer å svømme med betongsko. 

Jepp, og alle har selvsagt billigvarianten av ikke-vannfast mascara..

Deilig..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...