SirJames™ Skrevet 4. august 2020 Forfatter Skrevet 4. august 2020 1 minute ago, keizersoze said: Heldig du. Jeg må vente til sannsynligvis etter 3. november. Hva skjer etter 3. november? Tror vi prater om litt forskjellige ting, hehe.
HYYYL Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Ja, men tipper jeg har gitt dem for mye pepper underveis til å bli valgt. Tror du har god sjanser. Du er alltid saklig.
Granca Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): kan ha bodd i fjøset sitt til tider Høyst tvilsomt. Bare vås derfra. Og ufyselig oppdeling av ord. 1
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Valget i USA? Hush, I dont wanna reveal it to too many people who i am. Im in hiding you know. 1
SirJames™ Skrevet 4. august 2020 Forfatter Skrevet 4. august 2020 Just now, HYYYL said: Tror du har god sjanser. Du er alltid saklig. Takk, det er du også.
Granca Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): sjanser. Basse har visst også søkt. Fat chance...! Ville vært tidenes skandale.
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Høyst tvilsomt. Bare vås derfra. Og ufyselig oppdeling av ord. Hehe.. Ja spesielle folk ofte en treffer på nett. Skal sies da at her har jeg bare truffet på hyggelige likandes folk. Så coudos til dere. 1
HYYYL Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): det er du også. Vel, jeg ble kastet ut, flere ganger.
Elgen. Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): er alltid saklig. Er ikke alle alltid saklige da? Om det er et at kriteriene så ville jeg ha stemt på Ohlai
Granca Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Im in hiding you know. Hiding in plain sight? Hvor på Sotra bor du?
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hiding in plain sight? Hvor på Sotra bor du? Tror det holder med vest, så dere ikke løper ned dørene.
SirJames™ Skrevet 4. august 2020 Forfatter Skrevet 4. august 2020 1 minute ago, HYYYL said: Vel, jeg ble kastet ut, flere ganger. Skjønner ikke hvorfor. Hva sa du egentlig siste gangen?
HYYYL Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Basse har visst også søkt. Fat chance...! Ville vært tidenes skandale. Haha, han hadde kastet ut nesten alle sammen og stengt 99% av trådene. En sikker død for vgd. 1
Granca Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Tror det holder med vest, så dere ikke løper ned dørene. Du, HYYYL og elgen bor jo i spaseravstand fra hverandre. Blir det julebord?
SirJames™ Skrevet 4. august 2020 Forfatter Skrevet 4. august 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Om ...du ikke får ut finger'n, henger du snart laaaaaangt etter på innleggstelleren.
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Haha, han hadde kastet ut nesten alle sammen og stengt 99% av trådene. En sikker død for vgd. Er du kastet fra vgd? Vi er jo aldri enig, men du er jo aldri ufin frøken.
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): ...du ikke får ut finger'n, henger du snart laaaaaangt etter på innleggstelleren. 1250 innlegg igjen eller noe?
HYYYL Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 (endret) SirOwen skrev (3 minutter siden): Hva sa du egentlig siste gangen? Jeg svarte granca på et innlegg der han skrev noe om hva en viss person hadde skrevet om han på twitter. Jeg skrev at han hadde kalt meg prostituert på twitter. Innelgget ble slettet og jeg kastet ut. Endret 4. august 2020 av HYYYL 1
Elgen. Skrevet 4. august 2020 Skrevet 4. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): laaaaaangt etter på innleggstelleren. Er ikke så nøye.....
Anbefalte innlegg