Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Hvor lang tid tar det? Jeg ville beregnet 15 minutter.

Vel, om man regner fra tiden jeg våkner og til jeg sitter ved skrivebordet så er det nok ikke så dumt med 15 min. Ofte ender det med at jeg beregner 10 min. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar

Hjemmekontor er egentlig helt fantastisk, eneste er at man savner det sosiale samværet med kollegaer,  men tipper at om jeg hadde dratt tilbake på kontoret så hadde jeg savnet hjemmekontor igjen. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Hansa Mongo smaker ypperlig. Drikker veldig sjeldent og er særdeles usosial, men kan unne meg en slik en laurdag.

Flott! Den var overraskende god. Går nok med noen 6-packer av den i sommer, bare synd det ikke er så mange steder som har den. Eller det blir utsolgt fort. Har hørt at Frydenlund juicy IPA skal være god også. 

Lenke til kommentar

Merker det i beina disse gåturene i fjella. Hadde vært bra og opprettholdt snittet med to turer per dag i sommer. Da tror jeg kiloene vil ha rast av innen august. Brått veier jeg noe på 70-tallet igjen. Øker sjansene betraktelig med tanke på det motsatte kjønn også.

Lenke til kommentar
Deila skrev (10 minutter siden):

Hjemmekontor er egentlig helt fantastisk, eneste er at man savner det sosiale samværet med kollegaer,  men tipper at om jeg hadde dratt tilbake på kontoret så hadde jeg savnet hjemmekontor igjen. 

Ja, men i flere store selskap har jo dette vært praktisert lenge, et eksempel er når Telenor flyttet til Fornebu, der velger man vel selv. Ikke har man fast kontorplass heller.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (6 minutter siden):

Ja, men i flere store selskap har jo dette vært praktisert lenge, et eksempel er når Telenor flyttet til Fornebu, der velger man vel selv. Ikke har man fast kontorplass heller.

Ja, nå i juni var det blant annet en del i media om at Telenor gikk ut med at det er valgfritt å møte på jobb. Samme med Facebook vel. Er nok mange som kjører en kombo med noen dager på jobb og noen dager hjemme. Det vil bli det samme på min jobb , og terskelen for hjemmekontor er nok mye lavere nå enn den var før corona. Akkurat nå så må vi jobbe hjemmefra pga regelen om 1 meters avstand, og da kan vi ikke være 1300 stk inne på kontoret. Kun få personer som er innom der nå. 

Ikke faste plasser og "free seating" er praksisert i mange år hos oss også, men folk ender opp med å sette seg på sin faste plass likevel.. Vanedyr.. 

 

Det blir nok uansett mer av dette i fremtiden. At man kan jobbe hvor man vil og sitte hvor man vil. Den faste kontorplassen fases ut og det legges opp til andre ting som er bra for kreativiteten. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...