Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Justice 96 skrev (Akkurat nå):

Såpass ja. Da skjønner jeg det er vanskelig å sove. Sikkert snøen i fjella her som gjør at det blir så kjølig om nettene. 

21 grader er faktisk en kjølig natt her i Oslo om dagen. Det er netter hvor det er over det også. Too much! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Jo, kanskje, men disse tilstandene spredte seg raskt til Levanger og Steinkjer også, inkl. narkotika. 

Ser at det var ganske heftige tilstander der ja, dette var helt ukjent for meg. Karmøy var skrekkeksempelet ang narkotika da jeg var liten (ikke i fjor altså hehe)

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Ser at det var ganske heftige tilstander der ja, dette var helt ukjent for meg. Karmøy var skrekkeksempelet ang narkotika da jeg var liten (ikke i fjor altså hehe)

"Artig" at du nevner Karmøy egentlig, Også en "liten" plass, som tidlig hadde et ganske tungt rusmiljø, på en tid man trodde dette handlet om Oslo. Haugesund er i samme gata også. 

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

U2... Sleng på Springsteen(med et par unntak) og Åge (null unntak) også.

Så en lang tråd på twitter og spørsmålet var "Den mest overvurderte gruppa/artisten? Trådstarter svarte selv U2 og maaaange var enige. Albumet "Boy" husker jeg hadde noen gode saker ellers har jeg ikke hørt aktivt på dem

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

"Artig" at du nevner Karmøy egentlig, Også en "liten" plass, som tidlig hadde et ganske tungt rusmiljø, på en tid man trodde dette handlet om Oslo. Haugesund er i samme gata også. 

Ja, tror dette delvis skyldtes en institusjon for rusmisbrukere som ble etablert i de traktene

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (4 minutter siden):

Så en lang tråd på twitter og spørsmålet var "Den mest overvurderte gruppa/artisten? Trådstarter svarte selv U2 og maaaange var enige. Albumet "Boy" husker jeg hadde noen gode saker ellers har jeg ikke hørt aktivt på dem

Der ser man!

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Ja, eller mens det var i startgropen for å si det slik, husker hun i TV2-nyhetene (Siri-Lill Mannes som selv er der fra) lagde en reportasje om årsakene og miljøet

Ok, men det høres rart ut. Narkotikaen kom til Karmøy sjøveien, eller fra Haugesund, eller var Karmøy først ute der nede?

Endret av Tyttebærtryne
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Ok, men det høres rart ut. Narkotikaen kom til Karmøy sjøveien?

Alle veier-men det var vel en del fiskebåter som ikke bare hadde fisk i lasten. Behandlingshjem tok med seg brukere "for å få de vekk fra gata i Oslo" og dermed spredte det seg til Haugalandet. Selvsagt var det mange lokale som også ruset seg fra før men tilgangen til narko ble mye lettere

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Nja, det er foreløpig ikke registrert tropenatt i Norge i 2020, så 20 grader eller mer lar vente på seg.

Det har i så fall vært veldig nære tropenatt et par ganger. Senest forrige fredag. Og mitt innebygde termometer har registrert opptil flere(!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...