Tuba.Titan Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 (endret) heisann tenkte og bare blokke et par av mine vanlige reklamesider så jeg fyrte da inn feks 127.0.0.1 cdn2.adsdk.com inn i hosts filen i windows (xp), men denne adressen går fortsatt bare rett til sin vanlige ip. Er det noe mer jeg må gjøre? Endret 29. desember 2003 av Tuba.Titan
rwu Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 start->kjør->cmd... skriv "nslookup cdn2.adsdk.com"... hvis den ikke viser til 127.0.0.1, har du gjort en eller anna feil... mest vanlige er og lagre som hosts.TXT.... du må kanskje vente noen minutter til windows for "flusha" sitt midlertidige dns-cache...
DrDoogie Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Er mer effektive måter å blokke reklame på. Et dedikert filter, a la privoxy / junkbuster lar deg stille inn ting enkelt. Selv har jeg brukt det i ett par måneder nå, og DET ER GUD DEN ALLMEKTIGE kommet ned fra himmelen for å frelse verden fra reklame. Last det ned. NÅ!!!
joebush Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Ja, dersom explorer er stilt til å gjemme 'etternavnet' til filer er det nok lagret som hosts.txt Filen skal hete hosts (uten etternavn) Så fungerer det sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå