Gå til innhold

Feilpostings-problematikk.


Anbefalte innlegg

Èr relativt ny i dette forumet, men er blitt overrasket av en ting: Mye av problemene på forumet ser ut til å skyldes feilposting og forvirring rundt dette.

 

Tar man dette problemet på alvor? Har man sett på hvorvidt man kan gjøre endringer for å redusere antall feilposteringer.

 

Ett eksempel: Når man entrer forsiden til forumet, kommer man direkte inn under forumet for Hardware. Første gangen jeg så på forumet tok det laaaaang tid før jeg oppdaget at det lå en bitteliten meny nederst på siden med flere kategorier enn bare Hardware.

 

Kunne man ikke laget en skikkelig meny til forside, som tydelig henviste til alle de ulike emnene dette forumet tar for seg. Kanskje kunne det gjøre at flere valgte riktig sted å poste sine ord?

 

Mulig jeg er på villspor, men ville gjerne høre om flere har gode ideer rundt dette problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig. Når du trykker på forum, bør du komme til en oversikt over alle forumene og ikke hardware. Bør gjelde alle søstersidene.

 

Øverst nå står det 'forum -> hardware -> tilbakemeldinger'. Både når du trykker på forum og når du trykker på hardware kommer du til hardware forumet. Bør ikke være slik.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Helt enig. Når du trykker på forum, bør du komme til en oversikt over alle forumene og ikke hardware. Bør gjelde alle søstersidene.

 

Øverst nå står det 'forum -> hardware -> tilbakemeldinger'. Både når du trykker på forum og når du trykker på hardware kommer du til hardware forumet. Bør ikke være slik.

Hvis man vil se alle kategoriene våre så ville forumet tatt enda lengre tid og laste inn for modem brukerene, noe som ikke hadde vært så bra ;)

 

Dagens forside på hw.no er på 51 kb mens siden som viser alle forumene er på 153 kb, noe som er en ganske stor forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...