Gå til innhold

Morrowind: Født under The Shadow


Anbefalte innlegg

Jeg starta å spille morrowind for et par dager siden.. Og valgte da å ta Khajiit som rase.. Og siden jeg hadde tenkt å føre characteren min i retningen thief/stealth valgte jeg Birthsign -> The Shadow. Da har jeg muligheten til å være usynlig for 60 sekunder...

 

Mennår jeg aktiverer denne evnen (mener den het Moonshadow eller noe lignende) blir jeg som sagt, usynlig. Og har da muligheten til å stjele noe fra en kjøpman etc. uten at han merker det, men det som jeg syns er så merkelig og dumt, er at med en gang jeg aktiverer denne evnen og tar et item/lockpicker en lås.. Blir jeg synlig igjen med en gang :ermm:

 

Hva er galt? Er jeg ikke høyt nok i lvl av noe ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en sinnsjukt bra en jeg. Med 80% i 60 sekunder. Ikke bare kan du stjele som gærning, men det er kjempelett å drepe folk da også. De løper som noen gærninger, og da er det bare å løpe etter og dælje dem i bakhodet. Dette gjelder selv de sterkeste fiender. ;)

Hvor kjøpte/stjelte du den?

Lenke til kommentar
Har en sinnsjukt bra en jeg. Med 80% i 60 sekunder.

Har den samme. Ble nesten litt kjedelig og altfor lett. Man kan jo ta hva som helst fra hvor-som-helst. Selv tok jeg to set med glass-armor.

 

Når man skal drepe folk og samtidig har den i bruk kan det by på problemer. Med en gang man begynner å slå på NPCene løper de rundt som ville. Det blir rett og slett vanskelig å treffe dem med mindre man har god speed :D

 

 

Hvor er så godbiten:

 

******SPOILER-ALERT********

Nord for Gnisis treffer man en dame som er ute etter en ring. Når du er ferdig med oppdraget kommer det en gjennomsiktig mann og prøver å drepe deg. Det er easy-match og man kan ta amuletten hans, Amulet of Shadows.

Lenke til kommentar

Når man skal drepe folk og samtidig har den i bruk kan det by på problemer. Med en gang man begynner å slå på NPCene løper de rundt som ville. Det blir rett og slett vanskelig å treffe dem med mindre man har god speed :D

 

 

Hvor er så godbiten:

 

******SPOILER-ALERT********

Nord for Gnisis treffer man en dame som er ute etter en ring. Når du er ferdig med oppdraget kommer det en gjennomsiktig mann og prøver å drepe deg. Det er easy-match og man kan ta amuletten hans, Amulet of Shadows.

Jepp. Første gang jeg brukte den skulle jeg kverke en kar for Fighters Guild inne i ei hule. Til min store ergelse starta han å løpe rundt som en gærning der inne. Tok utrulig lang tid før jeg fikk pressa han opp i et hjørnet og dælja løs. :cool:

 

Noen andre godbiter på lager eller?

Lenke til kommentar

Altså, saken med denne amulet of shadows som gir chameleon på 80% gjør at viss man har god nok sneak skill så kan man bruke den først for deretter å snike seg opp mot fiender og satse på å få Critical Attack (vanlig angrep * 4) Noe som gjør at de fleste fiender vil falle til bakken med et slag og dermed får man et par ekstra slag som man kan drepe de på :)

 

Virker som om Critical Attack er nytt for enkelte her på forumet ser jeg, men da er det bare å teste! Sørg for å sneake dere opp mot noen og slå til! Vil stå Critical Attack når det lykkes, so have fun!

 

*edit* Selv så er jeg en sorcerer inne alle skoler av magi og veldig god på mysticism noe som gjør meg istand til å bruke et spell jeg har laget:

 

Chameleon 100% for 20 seconds

Litt kjedlig men utrolig greit å ha når jeg møter store sterke fightere som jeg ikke klarer å ta med de første spellsene (ellers så får jeg jo bare kaste paralyze som en tulling da)

Endret av Sakris
Lenke til kommentar
******SPOILER-ALERT********

Nord for Gnisis treffer man en dame som er ute etter en ring. Når du er ferdig med oppdraget kommer det en gjennomsiktig mann og prøver å drepe deg. Det er easy-match og man kan ta amuletten hans, Amulet of Shadows.

***Enda mere SPOILERE***

 

Anbefaler å drepe den usynlige mannen først. Man kan såvidt se han tre/fire meter til høyre for dama. Så kan man ta questet eller likesågodt bare meie ned dama først som sist.

Lenke til kommentar

Jeg gikk bort for å ble kvitt dama rett og slett med en gang. Etter at jeg hadde tatt pengene ( :green: ) ble jeg plutselig angrepet. Jeg trodde at angriperen var hundre prosent usynlig, så jeg trodde han stod rett ved meg å hugg løs på meg.

Det førte til at jeg drev å slo vilt med sverdet mitt ut i løse lufta i omtrent et minutt eller noe. Da oppdaget jeg plutselig at angriperen var synlig og stod en del meter vekk å skøyt med BUE! Hahaha, der dreit jeg meg kraftig, gitt.

 

Jaja, jeg fikk jo tak i ringen. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...