Compac Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 KJører programmet på helt vanlig måte på en ny maskin, men når hele prosessen er over, så er CD'en forsatt blank?? Testa med "skriv til cd" i min datamaskin og dette fungerte fint... Men Nero skriver altså ikke til cd-platen (selv om at det står at prosessen var vellykket...) Trenger hjelp! Har en Hp Pavilion t350.no (Hvis dette kan ha noe å si??) Compac
PoleCat Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Skudd i blinde, men man vet aldri; Har du merket av for "Simulate only" eller hva det heter? I såfall vil Nero bare teste brenningen og ikke utføre den.
Compac Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Skrevet 28. desember 2003 Skudd i blinde, men man vet aldri; Har du merket av for "Simulate only" eller hva det heter? I såfall vil Nero bare teste brenningen og ikke utføre den. Nei har ikke det... "Burn" står den på (Kan faktisk ikke sette den på noe annet...?) Fatter ingen ting jeg?? Maskina e 1 uke gammel og fungerer fint på alle andre måter--- Compac
Møkkalasset Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Hm reinstall nero... lr bruk Nero 5.5.9.9 Den har eg brut så lenge aldrig klikka.... Bruker berre nero 6 til bacup av dvd
Budashaka Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Pass på at brenneren er satt riktig opp, for under recorder/choose recorder er det noe som heter "Image recorder". Er den valgt brenner den bare til en fil på harddisken.
Coffie=JavaCode Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Last ned burn4free, og skjekk at det ikke er brenneren det er noe i veien med.
Compac Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Skrevet 28. desember 2003 Pass på at brenneren er satt riktig opp, for under recorder/choose recorder er det noe som heter "Image recorder". Er den valgt brenner den bare til en fil på harddisken. TUSEN TAKK!!! Nå er verden en fin plaaa å være!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå