N-4K0 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg tar patent på Hattifnattenes ikke-eksisterende slektninger, Fnattihattene
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi tar patent på kruseduller.
N-4K0 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 75192 skrev (41 minutter siden): Tar patent på donald trump idioten selv DER har du i hvertfall ubrukelig, si Jeg tar patent på hullet i smultringen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vi tar patent på tomme potetgullposer.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Jeg tar patent på strøm som går i 0,00000000000000000000000001 micro meter i sekunde. Mange klager på at strømmen min er treg, men dere glemmer målgruppen! Dette er det perfekte produktet for mikro-universer. Selv om strømmen bruker 230 billioner ganger universets alder på å flytte seg én meter, vil den i et atomært univers (på størrelse med en mikrometer) bare bruke 3,17 milliarder år på å gå fra den ene siden til den andre. Det er jo praktisk talt lynraskt i den skalaen! Perfekt for de som ikke har dårlig tid før etter neste Big Bang. ☕️⚡️ Endret 1 time siden av TheDarkSycamore - SCM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå