Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:17 Skrevet i går, 00:17 Vi tar patent på lyn og torden.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:31 Skrevet i går, 02:31 Vi tar patent på aprilsnøen og maisnøen.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jeg tar patent på sjokolade bar med smak av rotten egg.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Jeg tar patent på maling som ikke kan tørke. Endret 19 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Vi tar patent på råtne egg.
75192 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Tar patent på verdens beste filmer Politiskolen filmer 😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi tar patent på knekte nøkler.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi tar patent på ubrukelighet.
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tar patent på evnen til å ikke se skogen for bare trær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå